Data
  • Orice
  •  
    Ultimele 24 de ore
  •  
    Ultimele 3 zile
  •  
    Ultimele 7 zile
  •  
    Ultimele 30 de zile
Căutare după
  • Toate câmpurile
  •  
    Numai titlu
Companie
  • Orice companie
  •  
Sursa
  • Orice
  •  
    Job boards
  •  
    Personal
  •  
    Companii
Rază
  • Mod implicit
  •  
    Locația exactă
  •  
    5 km
  •  
    15 km
  •  
    25 km
  •  
    50 km
  •  
    100 km
Filtre clare
    522locuri de muncă - Pagina 1 din 9 (0.10 secunde)
    Știați? neuvoo vă oferă cel mai Cea mai largă selecție a locurilor de muncă din România.
    Aici, la neuvoo, ne propunem mereu să oferim utilizatorilor noștri cea mai largă selecție de conținut unic. Este datorită personalului nostru talentat, care este greu la locul de muncă, indexând constant noi oferte de muncă, că am reușit să devenim cea mai mare bază de date de locuri de muncă din țară! Acesta este doar unul dintre reperele pe care le-am realizat de când am început, și suntem încă puternici, căutând mereu îmbunătățiri și inovații în tot ceea ce facem.
    GoPrint Media
    |
    București, București
    - 7 zile în urmă
    Responsabilități. efectuarea apelurilor către potențiali clienți. în urma convorbirilor operatorul call center trebuie să comunice agentului de vânzări cu care colaborează potențialii...
    Robert Bosch SRL
    |
    Timișoara, Timiș
    - 14 zile în urmă
    Call Center Agent. Application. Founded in 2003 in Timișoara as Business Relations and then becoming part of Bosch Group in 2007, Bosch Service Solutions today ranks among the leading...
    Medicover
    |
    București, București
    - 14 zile în urmă
    Recrutare medicover.ro. Va rugam sa specificati in subiect. Aplicatie Operator Call Center...
    eMAG
    |
    București, București
    - 55 zile în urmă
    Operator Call Center. Responsabilități. Un job în Call Center îți dezvoltă abilitățile de comunicare și te ajută să înțelegi asteptările și nevoile clienților. Noi îți oferim...
    Lugera
    |
    București, București
    - 16 zile în urmă
    Job Description. Processing all incoming phone calls from customers and managing all requests. Receiving... Redirecting the customers towards insurance centers for damage checking. Counseling the customers by...
    HIPERDIA
    |
    Brașov, Brașov
    - 31 zile în urmă
    Tipul pozitiei. full time. Descriere. Hiperdia isi extinde echipa si invita candidatii interesati sa aplice pentru pozitia de Operator Call Center Brasov. Candidatii selectati vor avea...
    Vodafone Limited
    |
    București, București
    - 42 zile în urmă
    With these activities you will have a great impact on our business. Take the customer call and... Maintain a polite, open and professional approach during the call to offer support. Listen to the...
    Sanador
    |
    București, București
    - 40 zile în urmă
    Descrierea postului. preluare apeluri telefonice. programare reprogramare pacienti. redirectionarea apelurilor telefonice. Cerinte. bune cunostinte de limba engleza. cunostinte ope...
    UPC
    |
    Zalău, Sălaj
    - ‎în urmă cu 11 ore
    Candidatul ideal. Vrei sa lucrezi intr un mediu de lucru placut. Reusesti sa ti expui ideile clar si cu usurita. Vrei sa inveti sa ti pui in valoare calitatile intr un mediu profes...
    SC TELESAT SRL
    |
    Constanța, Constanța
    - 9 zile în urmă
    Cerinte. Experienta in relatii cu clientii minim 1 an. Cunostinte minime servicii internet. Orientare catre client. Cunostinte operare PC avansate. Cunostinte setari networking PC ...
    Siemens AG
    |
    București, București
    - 25 zile în urmă
    Kenntnisse Siemens Portfolio im Bereich Power und Energy. Arbeitserfahrung im Call Center oder in der... BMC FootPrints, Salesforce). The Dispatch Center ensures the following. Round the clock 24 7...
    Accenture
    |
    București, București
    - 51 zile în urmă
    Job description. The Contact Center Agent is responsible for processing and resolving all inbound calls of our French client from the insurance industry. Main responsibilities. Demonstrates and...
    T-Systems
    |
    București, București
    - 59 zile în urmă
    Responsible for escalation of technical issues to Knowledge Center experts and other parties... Responsible for Customer resolution. escalation calls & disaster declaration. Responsible for Customer...