Manager Supply Chain Magazin Târgoviște
Leroy Merlin
Supply Chain · Târgoviște
5 zile în urmă

CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești :

Știi cum să motivezi oamenii din jurul tău să te urmeze, să creezi și să antrenezi echipe către excelență operațională, simplitate și eficiență?

Ți-ar plăcea să fii artizanul unor experiențe remarcabile pentru clienții noștri?

Știi cum să pui la bătaie toate talentele pentru a fi garantul unui stoc corect și disponibil la timp pentru clienți?

În plus, ești posesorul unei puteri decizionale și de influențare rafinate și a abilității de a naviga între viziunile micro și macro ale business-ului?

Dacă te potrivești profilului, atunci știi care este primul pas pentru #CarieraTa : continuă să citești!

Meriți să faci parte dintr-o echipă în care performanța, exemplaritatea, coerența, respectul, simplitatea și generozitatea sunt nucleul modului în care facem lucrurile și ne raportăm unii la alții!

Cum ești :

  • Agil te folosești de spiritul autodidact ca să accesezi un înalt nivel de autonomie și de proactivitate, de capacitate de a propune soluții și de a conduce proiecte complexe;
  • Persuasiv stăpânești tehnicile de comunicare eficientă, de influență și de contraputere;
  • Cu viziunea globală ai capacitatea de a naviga între o viziune micro și macro a business-ului;
  • Cu competențe manageriale atât în managementul individual sau colectiv, cât și în toate ariile specifice (recrutare, integrare, formare, dezvoltare, motivare, evaluare etc) atunci când este cazul, inclusiv în context nonierarhic;
  • Cu putere decizională - ești abil în a găsi cele mai raționale căi de acțiune viitoare și în a îți asuma riscuri calculate;
  • Cu abilități digitale utilizezi cu ușurință instrumente și aplicații informatice.
  • Ce te pasionează :

  • Dezvoltarea oamenilor printr-un management de proximitate ;
  • Dezvoltarea satisfacției clienților interni și externi;
  • Dezvoltarea unor proiecte relevante online si offline pentru clienți și pentru companie;
  • Proiectele complexe care implică găsirea unor soluții creative , împreună cu echipe mixte și numeroase;
  • Subiecte de interes precum sprinturi , design thinking , omnicanal , dezvoltare de noi competențe competitive pe piața de mâine , noi tehnologii , digital .
  • Ce vei face : Customer Service

    Customer Service

  • Ai grijă ca echipa ta să depună toate eforturile necesare pentru dezvoltarea excelenței operaționale și a calității relațiilor cu clienții interni și externi;
  • Omnicanal

  • Creezi și implementezi procese pentru un flux optim de marfă;
  • Te asiguri de acuratețea și disponibilitatea stocului către clienți, în termenele stabilite;
  • Te încredințezi că toți colegii sunt formați să ofere clienților cea mai bună experiență online și offline;
  • Organizarea resurselor

  • Ai grijă ca alocarea și gestionarea resurselor și instrumentelor să gireze pentru calitatea stocului de marfă; ai fi putut inventa sloganul Omul potrivit, la locul potrivit, la momentul potrivit!
  • Dezvolți parteneriate durabile cu prestatorii de servicii;
  • Securitatea muncii

  • Ești garantul respectării regulilor de securitate a oamenilor, a bunurilor în magazin și a serviciilor oferite;
  • Te asiguri de respectarea politicilor de responsabilitate față de mediu;
  • Management

  • Ești un manager de proximitate, responsabil de recrutarea, integrarea, formarea și dezvoltarea echipei;
  • Creezi un mediu de lucru plăcut, ce favorizează prin feedback continuu performanța în spiritul valorilor Leroy Merlin;
  • Managementul tău permite dezvoltarea echipelor pe care le coordonezi;
  • Comitet de Direcție Magazin

  • În rolul tău de membru în Comitetul de Direcție al Magazinului, participi la adoptarea deciziilor cu impact în toate ariile de dezvoltare a magazinului;
  • Propui strategia de supply chain în magazin, asumându-ți rolul de consultant și de contraputere, atunci când este cazul;
  • Te asiguri de implementarea planurilor de acțiune specifice;
  • Performanța economică

  • Colaborezi cu toți membrii Comitetului de Direcție, dar și cu alți colegi din cadrul Serviciilor Suport pentru reușita proiectelor, dezvoltarea performanței economice și a rentabilității magazinului;
  • Urmărești și animi indicatorii cantitativi și calitativi.
  • Ce ne dorim să ai :

  • Experiență în management minim 2 ani;
  • Experiență în project management (implementarea de noi procese și optimizarea proceselor existente) constituie un avantaj;
  • Experiență în comerț și / sau servicii clienți constituie un avantaj;
  • Experiență în logistică și / sau supply chain constituie un avantaj.
  • Ce vei găsi la noi :

  • Un spațiu cozy în care te poți relaxa ori de câte ori simți că ai nevoie de o pauză;
  • O echipă unită , cu oameni faini și prietenoși, dispuși să te îndrume cu atenție și devotament la început de drum în companie;
  • Un job în care dezvoltarea ta prin proiecte captivante, workshopuri, seminarii, formări și acompaniere managerială se bucură de susținerea noastră necondiționată;
  • Un mediu de lucru performant , în care vei găsi numeroase surse de inspirație și de motivație;
  • Un loc în care ideile și nevoile tale sunt o prioritate pentru noi, iar fiecare succes obținut este răsplătit.
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular