Secretary
Lugera
Tartasesti, Romania
6 zile în urmă

Job Description :

  • Efectuarea activitatilor administrative zilnice;
  • Gestionarea solicitarilor privind deplasarile si cazarile personalului companiei;
  • Pregatirea materialelor necesare, documente, prezentari pentru managementul companiei;
  • Organizarea sedintelor si conferintelor, participand la acestea si elaborand minute;
  • Acordarea suportului necesar pentru personalul din companie si rezolvarea diverselor probleme in aria sa de competenta.

    Requirements :

  • Studii superioare;
  • Cunostinte avansate de limba engleza;
  • Abilitati de comunicare, organizare si rezolvare a problemelor;
  • Cunoasterea pachetului MS Office.

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular