Analist Raportare
UPC Romania
BUCURESTI ,Romania
7 zile în urmă
source : wowjob

Responsabilitati :

  • Analizeaza rapoartele de calitate, performanta si dashboard-uri zilnice / saptamanale, identifica trendurile si propune in scris actiuni de imbunatatire;
  • Propune modificari in rapoartele si dashboard-urile existente, propune rapoarte si dashboard-uri noi atat pentru monitorizarea ariei de raportare cat si a calitatii si le implementeaza;
  • Transmite feedback ( zilnic / saptamanal) catre echipele din cadrul departamentului Relatii Clienti si alte departamente in ceea ce priveste parametrii de calitate, revenind, acolo unde este cazul cu recomandari sau precizari in scopul cresterii procentelor de calitate monitorizate si a acuratetei rapoartelor realizate;
  • Propune si implementeaza analize privind evolutia indicatorilor de calitate urmariti in cadrul echipei de calitate, precum si privind numarul, tipul erorilor rezultate.

    Analizeaza si propune periodic idei de automatizarea a rapoartelor de calitate astfel incat interventia manuala sa fie eliminata.

    Adreseaza catre departamentul IT incidentele care apar privind rapoartele sau aplicatiile utilizate in cadrul echipei, într-

    o manieră structurată și în timp util

  • Ofera feedback privind procesele / procedurile interne si face propuneri pentru modificarea acestora, atunci cand este necesar;
  • Contract pe perioada determinata.

    Candidatul ideal : Studii superioare

    Studii superioare

    Minim 1 an experienta in domeniul Relatii Clienti

    Abilitati avansate privind lucrul cu Microsoft Office (Excel, Word, Power Point, etc)

    Abilitate de analiza si interpretare a datelor, atentie la detalii

    Bune abilitati de comunicare verbală și scrisă

    Contribuție individuală, flexibil, deschis la sugestii, gândire pozitivă

    Foarte bine organizat, initiativa

    Abilitate de a indeplini mai multe task-uri in acelasi timp si de a invata rapid

    Abilitatea de a se concentra asupra termenelor și a rezultatelor

    Cunoasterea si intelegerea procedurilor companiei, mai ales a celor care au impact direct

    in activitatea echipei de calitate

    Spirit de echipa

    Adaptibilitate si automotivare

    Limba engleza nivel mediu

    OBSERVATII

    Daca doresti sa aplici pentru acest post, te rugam sa ne trimiti CV-ul tau.

    Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular