Manager Resurse Umane
SABRINI
Timisoara
5 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

  • Studii universitare finalizate (preferabil în domeniul psihologie, economie, drept);
  • Experiență minim 2 ani în domeniul resurselor umane (funcții de recrutare, admin, payroll, comp &ben, talent management);
  • Pro activ, persoană orientată catre oameni si rezultate;
  • Expertiza in comp&ben, planificare organizațională, recrutare, dezvoltare organizaționala, relații cu angajații și dezvoltare angajați;
  • Abilități excelente de luare a deciziilor, gândire strategică și conduită etică;
  • Bune abilități de organizare și de gestionare a timpului;
  • Abilități de consolidare a relațiilor interpersonale;
  • Capacitatea de a ințelege comportamentul uman, de a conduce și motiva oamenii, de a lua decizii;
  • Cunoştinţe operare PC (Pachet Office);
  • Capacitate de a respecta termene limită, atenţie la detalii;
  • Permis de conducere cat. B;
  • Disponibilitate la deplasări aprox.50% din timpul de lucru.
  • Descrierea jobului

  • Coordonează și implementează activitățile departamentului HR al companiei ;
  • Elaborează proceduri de HR împreună cu conducerea companiei și urmarește respectarea acestora;
  • Propune, planifică și coordonează procesul de menținere a structurii organizației asigurând necesarul de personal prin derularea activității de recrutare și retenție personal;
  • Derulează activitatea de recrutare și selecție cu posibilitatea deplasării la punctele de lucru din teritoriu;
  • Este responsabil cu întreg procesul de angajare, demisie și concediere, asigurându-se de menținerea relației cu angajatul, în termeni optimi;
  • Gestionarea procesului de negociere a Contractului colectiv de muncă, respectând legislația în vigoare;
  • Elaborarea și implementarea ROI, ROF, proceduri specifice, formulare, rapoarte, norme etc;
  • Primește și analizează diferite cereri / reclamații ale salariaților în domeniul resurselor umane; propune soluții pentru rezolvarea acestora;
  • Ține legătura cu diverse instituții : AJOFM, CASS, ITM, furnizor medicina muncii, furnizor SSM,PSI etc;
  • Participă la soluționarea conflictelor de muncă;
  • Crează și propunere un sistem adecvat de evaluare a performanțelor profesionale ale angajaților;
  • Propune sisteme de motivare personal bazate pe realizarea indicatorilor de performanță;
  • Realizează planning concedii și urmarirea respectării acestuia;
  • Realizează grafice de lucru pentru magazine;
  • Deruleaza activitatea de întocmire / reactualizare a fișelor de post ;
  • Realizează și raportează o serie de situații cerute de conducerea societății privind structura personalului pe diverse categorii de varsta, sex, socio-profesionale, fluctuația de personal, absenteismul, cauzele acestora, etc.
  • Elaborează şi redactează documentele şi situaţiile cerute de management;
  • Asigură suport pentru toate departamentele firmei.
  • Ce oferim?

  • O cariera pe termen lung, alaturi de o echipa dinamica si entuziasta;
  • Pachet salarial atractiv.
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular