Category Manager
Leroy Merlin
Bucuresti Sediu, Romania
2 zile în urmă
-

Căutăm un coleg care să se alăture departamentului Centrala Achiziții, pentru rolul de Category Manager, un adevărat lider al departamentului pe care îl gestionează.

Candidatul ideal va avea :

  • Viziune strategică și gândire de ansamblu;
  • Foarte bune abilități de comunicare și prezentare;
  • Capacitate de anticipare și organizare;
  • Foarte bune abilități de negociere;
  • Foarte bune abilități de analiză și structurare;
  • Capacitate de decizie și asumarea responsabilității;
  • Perseverență, flexibilitate;
  • Capacitate de lucra în echipă și de a coordona echipe transverse;
  • Experiență relevantă în comerț reprezintă un avantaj;
  • Pachetul Microsoft Office la nivel avansat;
  • Permis de conducere;
  • Limba engleză la nivel avansat.

    Descrierea jobului

    Atitudine și relaționare :

  • Cunoaște nevoile clienților și își ghidează întreaga activitate în funcție de nevoile lor;
  • Privilegiază lucrul în echipă și demonstrează atât în extern cât și în intern o atitudine can do ;
  • Construiește relații reciproce puternice, bazate pe încredere cu partenerii externi și interni (magazine, Supply Chain, Merchandising, etc.)

  • Pilotează proiecte de category management în vederea optimizării gamei și activităților conexe de merchandising;
  • Influență și impact :

  • Este lider în categoria de produse pe care o gestionează pe toate canalele destinate clienților;
  • Elaborează și implementează strategia pentru categoria de produse de care este responsabil în acord cu strategia companiei;
  • Creează și adaptează un plan pe termen lung pentru dezvoltarea categoriei de produse în funcție de nevoile clienților;
  • Dezvoltă, organizează și controlează programele orientate către consumator, definite prin strategia de produs;
  • Propune obiective cantitative (volume vânzări, profitabilitate categorie de produse) și calitative (grad satisfacție client) pentru categoria de produse pe care o gestionează și este responsabil de atingerea acestora;
  • Coordonează implementarea planului și planogramelor definite în strategia categoriei de produs;
  • Negociază condițiile comerciale și contractele de achiziții cu furnizori pentru categoria sa de produse;
  • Vânzări și Marketing :

  • Dezvoltă strategia de marketing pentru categoria de produse de care este responsabil (pornind de la definirea targetului de cumpăratori, poziționarea în piață a categoriei de produse, canale de comunicare, obiective de marketing);
  • Analizează piața și identifică grupurile de clienți / consumatori țintă, principalii competitori, trendurile și oportunitățile din piață;
  • Este responsabil de imaginea categoriei de produse în fața clientului atât în magazine cât și în mediul online;
  • Face propuneri de comunicare pentru categoria de produse; realizează analize pentru produsele din portofoliu în vederea fundamentării propunerilor sale;
  • Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular