IT Helpdesk
SELGROS
Administratia Centrala Brasov, Romania
2 zile în urmă

Descrierea postului :

  • Suport utilizatori (creare utilizatori, întreținere date de contact, deblocare conturi)
  • Identificarea / Soluționarea problemelor IT pe baza de ticket / telefon / email
  • Escaladarea cazurilor către următorul nivel de suport
  • Cerințe :

  • Absolvent studii superioare (Politehnică)
  • Cunoștințe generale IT :
  • Hardware : calculatoare, imprimante, switchuri, echipamente mobile
  • Software : sisteme de operare Windows, pachetul Office, instalare / depanare aplicații Windows
  • Abilități foarte bune de comunicare
  • Cunoștințe avansate de limba engleză
  • Abilitatea de a învăța rapid
  • Simțul răspunderii, corectitudine, dorință de dezvoltare, atitudine proactivă
  • Experiență anterioară într-o poziție asemănătoare constituie avantaj
  • Oferta (bonusuri, beneficii) :

  • salariu atractiv
  • tichete de masă
  • beneficii* : Crăciun, Paște, zi de naștere, vacanță, asigurare privată voluntară de sănătate
  • oportunitatea unei cariere IT într-un concern internațional
  • training-uri de specialitate
  • sistem informatic performant și logistică modernă
  • beneficiile sunt condiționate de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conf. CCM la nivel de unitate
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular