Asistent Achiziții, București
Euromaster
Pipera (Voluntari), Ilfov, RO
‎în urmă cu 4 ore

Descrierea jobului :

  • Aprovizionare : gestionarea comenzilor și stocurilor
  • Să efectueze controlul și transmiterea comenzilor de marfă, consumabile și servicii pentru sucursale / franciză și sediu către furnizori.
  • Să ofere asistență și sprijinul administrativ necesar pentru a garanta aprovizionarea sucursalelor / francizatilor, să optimizeze eficacitatea operațională a procesului de achiziții.
  • Să cunoască condițiile de achiziție anvelope în mod continuu și pentru toate liniile de produs / mărci și să urmărească corectitudinea prețurilor de achiziții raportat la condițiile contractuale.
  • În caz de dificultate sau de întârziere a livrării, să preia acțiunile care trebuie puse în aplicare pentru a rezolva problema.
  • Să participe la realizarea cererilor de ofertă, comenzi campanie.
  • Să transmită comenzile către furnizor și să efectueze înregistrarea comenzilor în sistemele informatice ale furnizorului.
  • Să semnaleze către succursale / departamente / furnizori orice non conformitate pe care o înregistrează cu ocazia primiri comenzilor / recepțiilor.
  • Să participe la crearea stocului de securitate / optim, să asigure întreținerea stocului optim cantitativ / calitativ.
  • Să propună acțiuni pentru optimizarea stocului.
  • Să urmărească calitatea stocului, să întocmească rapoarte privind stocurile fară mișcare.
  • Să opereze zilnic în sistemele informatice toate documentele și informațiile pe care le are în responsabilitate.
  • Raportare și analiză :

  • Să realizeze în timp util rapoartele necesare grupului (zilnice, periodice și ocazionale), în forma prestabilită cu Superiorul ierarhic și să le transmită conform listei de distribuire stabilite în Referențial.
  • Suport :

  • Să contribuie la realizarea procedurilor de lucru / să respecte procedurile.
  • Să contribuie la gestiunea documentelor proprii serviciului și sucursalelor / francizaților.
  • Să efectueze controlul și transmiterea comenzilor de marfă, consumabile și servicii pentru sucursale / franciză și sediu, către furnizori.
  • Să ofere asistență și sprijinul administrative necesare pentru a garanta aprovizionarea sucursalelor / francizatilor, să optimizeze eficacitatea operațională a procesului de achiziții.
  • Să semnaleze către sucursale / departamente / furnizori orice non conformitate pe care o înregistrează cu ocazia primiri comenzilor / recepțiilor.
  • Să propună acțiuni de optimizare a stocului.
  • Ce oferim :

  • Pachet salarial foarte atractiv.
  • Beneficii (mai multe informații în cadrul interviului).
  • Bonusuri de performanță.
  • Condiții foarte bune de lucru.
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular