Responsabil back-office service si administrativ
MIR COOLING SRL
Bucuresti
3 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

  • persoana atenta la detalii, dinamica, increzatoare in propriile forte, vigilenta si cu simt de raspundere;
  • experienta in lucrul pe calculator(excel, word);
  • cunostinte de contabilitate primara si contabilitate de gestiune;
  • comunicare foarte buna atat scris cat si verbal;
  • limba engleza nivel mediu;
  • persoana energica, comunicativa cu capacitate de relationare;
  • persoana capabila sa invete continuu lucruri noi;
  • persoana organizata, responsabila;
  • Descrierea jobului

    Activitati de secretariat si administrative.

    Activitati de vanzare, urmarirea activitatii de service, comunicare cu clientii.

  • gestiunea documentelor si monitorizarea fluxurilor de documente;
  • arhivarea documentelor;
  • mentinerea diverselor rapoarte si evidente necesare in departament;
  • operare diverse inregistrari in sistemul informatic;
  • colaborare cu tehnicienii service de pe teren;
  • distribuirea cererilor de reparatii;
  • tinerea gestiunii pieselor de schimb.
  • Salariu peste medie, cu renegociere in functie de evolutia profesionala.

    Program de lucru de luni pana vineri, intre orele 08 : 00 - 17 : 00.

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular