e-Commerce Customer Specialist
PURATOS
Galati
2 zile în urmă

Creste-ti magia alaturi de Puratos!

Companie Belgiana fondata in 1919, lider in productia si distributia de materii prime pentru panificatie, patiserie si cofetarie.

Descrierea pozitiei

Puratos activeaza cu succes in Romania de aproape 25 de ani prin intermediul celor 12 filiale din tara si a celor doua Centre de Inovatie din Bucuresti si Cluj Napoca.

Cu pasiune impreuna reusim in fiecare zi sa le oferim clientilor nostri produse inovatoare, integral dezvoltate si produse de noi, cat si informatii relevante si de ultim moment despre dorintele, nevoile si asteptarile viitoare ale consumatorului final.

Promisiunea pe care o facem clientilor nostri, indiferent ca sunt din categoria artizan, industrial sau retail, este de a le fi parteneri de incredere in inovatie oferindu-

le ingrediente de calitate, supply chain fiabil conform termenilor agreati, training de produs si idei noi de dezvoltare.

In prezent avem in jur de 150 angajati, si o echipa de Business Development formata din aproximativ 80 de colegi in Sales, Marketing, R&D si Technical Advisors.

O echipa de profesionisti definita prin stabilitate si inovatie. Vei vedea colegi care sunt in cadrul companiei de peste 10 ani dar si colegi mai noi care au adus cu ei idei si abilitati noi, impreuna contribuind la noi oportunitati de business.

Pentru echipa noastra de Customer Service din Bucuresti cautam acum :

e-Commerce Customer Specialist

Customer Service :

  • Cunoasterea produselor si serviciilor Puratos
  • Suport activ in promovarea serviciului E-Commerce
  • Analiza KPI E-Commerce si propuneri de imbunatatire
  • Contactarea clientilor pentru preluarea comenzilor dupa un program stabilit
  • Discutii cu clientii despre situatia facturilor deschise
  • Introducerea comenzilor in SAP
  • Comunicare zilnica cu reprezentantii de vanzari despre comenzile preluate
  • Raportare saptamanala / lunara privind evolutia clientilor, produsele nou vandute, numarul de comenzi preluate din totalul de apeluri
  • Actualizarea persoanelor de contact pentru clientii telesales
  • Suport pentru filialele Puratos, canal de comunicare intre regional manageri si departamentul de operatiuni :

  • Introducere saptamanala a comenzilor in SAP
  • Analiza saptamanala a produselor in shortage, ajustare comenzi in functie de previziunile si stocurile fiecaruia
  • Completare camioane pana la capacitate maxima
  • Informare asupra datelor cand anumite produse vor fi din nou disponibile
  • Analiza grad incarcare depozite din filiale
  • Generare camioane suplimentare in functie de gradul de incarcare din depozitele din filiale
  • Validare forecast IBP atunci cand apar devieri de la medie
  • Transmiterea saptamanala a produselor nelivrate cu informatii despre disponibilitatea fiecaruia
  • Profil

  • Experienta in domeniul telesales / call center
  • Cunostintele sap sunt binevenite
  • Cunostintele bune de operare a pachetului microsoft office (excel, word, outlook) sunt obligatorii
  • Abilitatea de a gestiona simultan mai multe aplicatii / programe
  • Excelente abilitati de comunicare, relationare interpersonala si negociere
  • Orientare catre invatare si dezvoltare continua
  • Atitudine business in relatia cu clientii, carora le transmitem orice informatie printr-o voce placuta si zambitoare
  • O buna capacitate de gestionare a timpului si resurselor (eficienta)
  • Oferta

    Puratos este un mediu de lucru dinamic si antreprenorial care incurajeaza initiativele individuale, inovatia si colaborarea intre angajati pentru a genera succes si a sustine indeplinirea obiectivelor companiei.

  • Salariu fix + tichete de masa + bonus anual
  • Asigurare de sanatate generali : ne intereseaza sanatatea ta!
  • Transport asigurat de la metrou aurel vlaicu sau metrou obor până la sediul puratos
  • Mediu de lucru placut, te asteapta niste colegi minunati!
  • Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular