Inginer Service Aparatura Medicala
Academia de HR
Oradea
1 zi în urmă
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

Educație și Experiență

  • Studii superioare tehnice (Politehnică, Inginerie Medicală, Bio Inginerie, Mecanică, Mecanică fină, Mecatronică, Electronică, Știința Materialelor, TCM, Inginerie, etc.
  • Cunoștințe tehnice despre echipamente electronice de preferat medicale

  • Experiență min. 2 - 5 ani în posturi similare
  • Alte cerințe

  • Cunoștințe temeinice tehnice de limba Engleza și / sau limba Germană (avantaj)
  • Excel / Office
  • Permis de conducere categoria B
  • Personalitate

  • Independență și autonomie
  • Spirit metodic, organizat, atenție la detaliu
  • Abilități practice și îndemânare
  • Abilități de comunicare
  • Descrierea jobului

    Misiunea principală a postului : asigură asistență de service pentru clienții și echipamentele medicale furnizate / vândute de companie.

    Iată în continuare câteva responsabilități reprezentative :

  • Execută instalări, training la client și garanții pentru aparatele livrate de companie
  • Execută diagnosticarea pentru aparatele defecte, emite nota / dispoziția pentru întocmirea ofertei de reparație către derulatorul de contracte al departamentului service
  • Execută lucrări de întreținere pe baza de contract de service și reparații în baza comenzilor scrise primite de la beneficiar
  • Execută acțiuni tehnice corective TSB în termenul prevăzut de finalizare
  • Execută reparații corective / vizite de întreținere-mentenanță
  • Furnizează informații despre situația calității și problemelor apărute de pe teren către coordonatorul departament service;
  • informează imediat șeful ierarhic superior asupra unor incidente intervenite în procesul de utilizare a echipamentelor companiei care ar putea sau au periclitat viața pacienților

  • Urmărește exactitatea și divergentele înregistrărilor în baza de date pentru aparatele instalate și informează superiorul ierarhic pentru efectuarea de corecții dacă este cazul
  • Furnizează pregătire tehnică de bază după instalarea aparatelor
  • Furnizează suport vânzărilor pentru programe speciale de vânzare / pentru înlocuire de aparate casate sau în EOL / EOS cu aparate noi
  • Furnizează suport departamentelor de vânzări și marketing pentru participarea la congrese, expoziții, demonstrații live, ateliere etc.
  • Cooperează cu inginerii de vânzări pentru dezvoltarea și creșterea cifrei de afaceri
  • Optimizează vânzările nete în cadrul teritoriului (geografic) în cooperare cu inginerii de vânzări
  • Documentează activitățile prestate prin protocoale sau procese verbale semnate de beneficiarul lucrării (Raport de Service și Raport de Test)
  • Ofertă

  • Companie lider internațional pe domeniul său
  • Produse de top, recunoscute și apreciate în piață, proiecte provocatoare și ambițioase, clienți importanți
  • Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamica si plina de oportunitati
  • Independență și autonomie, program flexibil, desfășori o activitate frumoasă unde nu te simți ca la muncă
  • Contract pe perioada nedeterminata
  • Telefon mobil, abonament de voce și date
  • Laptop serviciu
  • Tichete de masă
  • 25 zile de concediu pe an
  • Traininguri tehnice și formare on-the-job în țară și străinătate
  • Mașină de serviciu full time
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular