Contabilitate primara / Secretariat
Technova Invest Oradea
Oradea
3 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

Cunostinte de contabilitate primara.

Cunostinte PC : MS Office-Word / Excell.

Conoasterea programului Senior ERP constituie un avantaj.

Cunostinte de gestiune constituie un avantaj

Descrierea jobului

  • introducere deconturi de cheltuieli, casa in valuta, facturi in programul de contabilitate si gestiune
  • intocmire pontaje,situatii concedii de odihna si zile libere
  • îndeplinirea activităților zilnice de secretariat
  • preluarea și direcționarea apelurilor telefonice
  • primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate
  • asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerințele zilnice
  • preluarea, înregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, îndosariere și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați
  • redactarea corespondenței de afaceri necesară desfășurării activității zilnice
  • asigurarea transmiterii documentelor prin poștă, fax, e-mail
  • actualizarea bazei de date documente
  • rezervări hotel parteneri externi, etc.
  • elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular