Contabil
MOLDOVAN CARMANGERIE S.R.L.
Cluj‑Napoca
6 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

  • foarte bune cunostinte in domeniul financiar- contabil (OMFP 1802 / 2014);
  • experienta anterioara in domeniul contabilitatii de minim 5 ani;
  • absolvent / a a studii in domeniul financiar-contabil;
  • atitudine pozitiva si orientare catre rezolvarea problemelor

  • persoana serioasa, organizata, orientata catre atingerea obictivelor, capabila sa se incadreze in termene limita;
  • foarte bune abilitati de lucru cu soft -uri de contabilitate (diverse ERP);
  • foarte bune abilitati de lucru in excel;
  • capacitate de comunicare eficienta si corecta;
  • experienta in contabilitate de productie si comert

    constituie avantaj experienta in contabilitate ferma (vegetala, animala, productie)

    Descrierea jobului

    Jobul presupune foarte bune cunostinte de contabilitate si capacitatea de a transpune aceste cunostinte cat mai bine in practica.

    Se subordoneaza directorului economic / contabilului sef.

  • inregistrarea in contabilitate a operatiunilor cronologic si sistematic, conform prevederilor legale in vigoare, la momentul efectuarii acestora, be baza documentelor justificative;
  • verificarea documentele justificative primite in vederea inregistrarii, conform reglementarilor legale in vigoare;
  • inregistrarea si / sau verificarea rapoartelor de productie- colaborarea cu departamentele corespunzatoare;
  • calcul costuri de productie carne si preparate din carne
  • calcul productie neterminata si productie finita 341, 345, 348
  • monitorizare preturi achizitie carne si materii prime, urmarirea marjelor la nivel de articol, intocmire propuneri de modificare preturi in functie de caz
  • analiza corelatii contabilitate-gestiuni clasa 3
  • inregistrarea facturilor de prestari servicii si facturi de achizitii bunuri
  • verificarea jurnalelor de vanzari si a celor de cumparari;
  • analiza corelatii conturi 371, 378, 4428
  • inregistrarea mijloacelor fixe solicitand documentele legale pentru inregistrarea acestora : PV receptii, PIF, facturi,situatii lucrari, etc
  • colaborarea cu directorul tehnic;
  • tinerea evidentei si inregistrarea in contabilitate a sumelor de plata in legatura cu impozitele si taxele locale
  • intocmire declaratii fiscale D100, D112, D300, D394, D390
  • verificarea modului de intocmire a actelor in legatura cu importurile si sau achititiile intracomunitare de bunuri;
  • tinerea evidentei veniturilor si a cheltuielilor in avans si repartizarea lunara a cestora;
  • realizarea de confruntari de solduri cu partenerii si reconcilierea soldurilor in caz de diferente;
  • participarea la inventarierea lunara (ocazional) si generala a patrimoniului si la prelucrarea rezultatelor;
  • verificarea reconcilierii dintre situatiile analitice cu cele sintetice (clienti, furnizori, casa, banca, stocuri, imobilizari, etc);
  • inregistrarea si verificarea operatiunilor de casa si banca, efectuarea platilor din casa si banca catre parteneri
  • verificarea si inregistrarea statelor de salarii, verificarea si monitorizarea concediilor medicale precum si a altor sume
  • participarea la pregatirea situatiilor specifice solicitate de managerul direct
  • colaborarea cu celelelte departamente din cadrul societatii in vederea indeplinirii sarcinilor de serviciu;
  • alte atributii specifice postului sau solicitate de regulamentele interne ale societatii;
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular