Specialist Middle Office
Société Générale
BUCUREST, RO
13 zile în urmă

Environment

  • Asigura suport managerilor clientela si / sau echipelor comerciale in activitatea de prospectare comerciala si in dezvoltarea relatiilor cu clientii si in gestionarea eficienta, rentabila si de calitate a produselor / serviciilor clientilor existenti in portofoliul alocat;
  • Mission

  • Responsabilitati principale Atributii in ceea ce priveste activitatea comerciala : Asigura suport managerilor clientela in vederea pregatirii vizitelor la clienti / prospecti (colectarea informatiilor utile identificare client, coordonate principale, informatii financiare, indicatori de risc, etc);
  • Face propuneri privind imbunatatirea cadrului normativ intern, a caracteristicilor produselor si serviciilor oferite de banca, precum si propuneri de imbunatatire a proceselor, in scopul reducerii riscurilor operationale.

  • Atributii in ceea ce priveste activitatea tranzactionala : Deschide / actualizeaza / inchide clienti la solicitarea managerului clientela, in baza documentatiei corecte si complete, conform reglementarilor interne si standard lor KYC;
  • Gestioneaza si actualizeaza dosarele juridice ale clientilor, in stransa colaborare cu managerii clientela; Efectueaza demersurile necesare obtinerii avizelor KYC AML, in colaborare cu managerul clientela;
  • Redacteaza contracte pentru produsele si serviciile bancii; Gestioneaza relatia tranzactionala cu clientii din portofoliile managerilor de clientela, inclusiv monitorizarea operatiunilor rejectate, vizarea diverselor documente (de ex cereri de emitere instrumente de plata, OP vama, OP buget, etc) Intocmeste diverse adrese / notificari legate de relatia cu banca a clientilor gestionati (de ex confirmari solduri, confirmari conturi, scrisori bonitate, adrese radiere ipoteci), Atributii in ceea ce priveste activitatea de creditare : Asigura suport managerilor clientela in intocmirea documentatiei pentru dosarele de credit (de ex consultari obligatorii,scanare, listare) Asigura suport managerilor clientela in urmarirea scadentelor privind rambursarea creditelor angajate, pe baza informatiilor furnizate de alte structuri din banca;
  • Asigura suport in demersurile managerului clientela pentru recuperarea angajamentelor cu scadente depasite; urmareste realizarea setarii in sistem a angajamentelor si a conditiilor derogatorii in conformitate cu conditiile agreate impreuna cu clientul Impreuna cu managerul clientela, urmareste respectarea conditiilor derogatorii negociate pentru facilitati de creditare;
  • Profile

    Cunostinte si experienta : Cunostinte privind tehnicile comerciale specifice produselor bancare Cunostinte privind legislatia romana in materie de credite Cunostinte informatice : Word, Excel, PPT Limbi straine Engleza / Franceza

    Step 2
    Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular