Marketplace Account Health Specialist
eMAG
Bucuresti
4 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Cerinte

  • Experienta in Customer Support;
  • Gandire analitica, structurata, usurinta de a invata, spontaneitate, atitudine pozitiva;
  • Bune abilitati de comunicare, motivatie de a invata lucruri noi si de a infrunta provocari, usurinta in initierea si sustinerea facila a relatiilor interpersonale;
  • Limba engleza nivel avansat;
  • Cunostinte de MS Office (Word si Excel, Outlook);
  • Studii superioare finalizate;
  • Persoana dinamica cu initiativa si cu capacitate de a lua decizii prompte;
  • Bune abilitati organizatorice si orientare catre detalii;
  • Rapiditate si eficienta.
  • Responsabilitati

  • Contacteaza zilnic partenerii eMAG Marketplace din portofoliu pentru a le oferi suport si pentru a gasi cele mai bune solutii de corectare a indicatorilor de performanta;
  • Contacteaza partenerii eMAG Marketplace pentru a le oferi sugestii pentru imbunatatirea indicatorilor de satisfactie a clientilor;
  • Analizeaza evolutia KPI-ilor partenerilor eMAG Marketplace;
  • Instruieste prin intermediul telefonului sellerii, in functie de nevoile acestora;
  • Colaboreaza cu alte departamente pentru solutionarea tuturor problemelor intampinate;
  • Cunoaste in detaliu toate fluxurile si procesele eMAG Marketplace;
  • Contribuie constant la construirea si imbunatatirea manualului de bune practici si recomandari pentru partenerii eMAG Marketplace.
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular