Şef Departament Servicii Post - Vânzare
E.ON SE
Romania
9 zile în urmă

Responsabilităţi

  • Coordonează activitatea de Sevicii Post-Vânzare gaze naturale, energie electrică şi soluţii;
  • Dezvoltă cele mai bune practici în domeniul managementului reclamaţiilor şi a relaţiilor cu clienţii pe canalele poştă, fax, e-
  • mail, live chat în scopul organizării eficiente a activităţii departamentului, a formulării de răspunsuri corecte, complete şi în timp la solicitările clienţilor, ţinând cont de nevoile acestora;
  • Dezvoltă şi menţine o strânsă colaborare cu departamentele specializate în materie de Comunicare Marketing şi Comunicare Internă / Externă, propunând măsuri de eficientizare a stilului de comunicare;
  • Asigură realizarea serviciilor la nivelul indicatorilor de performanţă stabiliţi şi ţinând cont de Standardele de Performanţă pentru activităţile de furnizare şi distribuţie, propunând măsuri de eficientizare menite să îmbunătăţească constant calitatea serviciilor;
  • Responsabil cu managementul performanţei, în speţă cu evaluarea nevoilor de dezvoltare, elaborarea şi monitorizarea planurilor de dezvoltare a respondenţilor direcţi.
  • Cerinţe

  • Educaţie necesară : studii universitare - specializare tehnică, juridică sau economică;
  • Experienţă practică necesară : minim 5 ani în domeniul energiei în cel puţin 2 arii de vânzări şi relaţii clienţi; experienţă în conducerea unei echipe, cunoaşterea instrumentelor de leadership, precum şi o cunoaştere bine definită a managementului în general;
  • Cunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie : reglementări ANRE specifice activităţii de furnizare / distribuţie de energie;
  • Cunoştinţe limbi străine : limba engleză constituie un avantaj;
  • Cunoştinţe IT : MS Office- Word, Excel, PowerPoint, Outlook; excelente abilităţi şi cunoştinţe legate de sisteme CRM şi SAP IS-U.
  • Altele : experienţă în funcţii de conducere; orientat spre client; abilităţi excelente de prezentare şi negociere; disponibilitatea de a călători în scop de serviciu.
  • Ce oferim

  • Pachet salarial atractiv;
  • Bonus de performanţă;
  • Tichete de masă;
  • Asigurare privată de sănătate;
  • Pensie facultativă;
  • Primă de vacanţă.
  • E.ON se angajează să asigure egalitatea de șanse și promovează în mod activ diversitatea, egalitatea și flexibilitatea.

    E.ON

    E.ON este o companie internaţională privată de energie. Cei 40.000 de angajaţi situaţi în 13 ţări lucrează zilnic la inovaţii tehnice şi soluţii pentru clienţi uşor utilizabile în vederea unei noi lumi energetice.

    Ca primă companie energetică din Europa ne focusăm prin cele trei arii business, reţele energetice, energii regenerabile şi soluţii clienţi în mod consecvent asupra energiei viitorului.

    E.ON Servicii Clienţi

    Grupul E.ON în România este activ pe piaţa locală de energie în domeniile furnizării şi distribuţiei de gaze naturale şi energie electrică.

    Deservind circa 3 milioane de clienţi din 20 de judeţe din partea de nord a ţării, E.ON România este unul din liderii pieţei de energie din România.

    E.ON Servicii Clienţi integrează într-o platformă de servicii comune activităţi specifice relaţiilor cu clienţii pentru compania E.

    ON Energie România, precum şi pentru alte companii ale Grupului E.ON în Romania. Activităţile se referă în principal la relaţionarea cu clienţii casnici, serviciu oferit prin toate canalele de interacţiune cu aceştia.

    Departament

    Căutăm pentru Departament : Servicii Post-Vânzare în Tîrgu Mureş un / o Şef Departament Servicii Post - Vânzare

    Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular