CUSTOMER TECHNICAL SUPPORT
Nokia
Timisoara, Romania, Romania
8 zile în urmă

ASSIGNMENT- Analyze, investigate and solve the technical issues indicated by the customers- Deliver to the customers the appropriate services for the maintenance of their networks.

MAIN ACTIVITIES- Guarantee the highest satisfaction level of the customer through the SLA (Service LevelAgreement)- Diagnose and solve customer’s problems on remote-

If necessary, start an on-location intervention via the intervention centre- If necessary, coordinate with product expert-

Give information on incident and end it- Identify business opportunities and transfer them to the sales teamWORKING MODE-

Obligations period- Interactions with customers, technical experts, intervention centres & Welcome Centres COMPETENCIES-

Customer Focus- Adaptability- Manage Execution- Foster Open Communication- Search to Learn ContinuouslySKILLS- Communication-

Products- Networks- Team Management- Customer Relationships- Project Management

Aplică
Adaugați la favorite
Eliminați de la favorite
Aplică
Email-ul meu
Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
Continuă
Formular