Business Analyst Iasi
Adecco Romania
Iasi
6 zile în urmă
source : Undelucram.ro

Adecco recruteaza pentru clientul sau, o importanta companie multinationala in domeniul FMCG un Business Analyst in Iasi.

Candidatul ideal :

  • Capacitate de organizare, structurare, analiza;
  • Experienta relevanta in domeniu 2-3 ani , cu focus in zona de strategie, planning, operational, analiza business;
  • Experienta in lucrul cu baze de date mari si tool-uri complexe;
  • Persoana comunicativa, dinamica, adaptabila la schimbare, cu business focus;
  • Bune abilitati de comunicare, initiativa, atentie la detalii, orientare si implicare spre zona de Digital;
  • Cunostinte limba Engleza nivel avansat, Microsoft Excel- nivel avansat.
  • Descrierea jobului

    Obiectivul postului :

  • Ofera suport echipei de vanzari prin alinierea functionalitatilor sistemului de gestionare a informatiilor de vanzari cu cerintele de business si prin optimizarea proceselor de monitorizare si colectare a informatiilor de vanzari.
  • Responsabilitati cheie :

  • Administreaza fluxul de informatii intre piata, forta de vanzari si celelalte departamente conexe;
  • Vine cu propuneri / initiative de optimizare a proceselor de monitorizare asseturi din piata, colectare informatii despre produse din piata;
  • Coordoneaza si asigura implementarea criteriilor de actualizare rute pe fiecare tip de angajat tinand cont de criteriile stabilite de managementul central si regional, prin intermediul sistemului de gestionare a informatiilor din vanzari;
  • Actualizeaza informatiile referitoare la angajati, produse si canale specifice;
  • Elaboreaza proceduri specifice privind administrarea clientilor (de exemplu : inregistrare clienti noi, conditii de validare, modificari, alocarea clientilor pe agenti sau pe distribuitori);
  • Participa la elaborarea documentelor de analiza, verificarea si validarea lor;
  • Ofera suport tehnic in colectarea datelor periodice si asigura modalitati optime de colectare (sabloane fisiere excel, chestionare, promotii, diverse setari si optimizari) a datelor conform cerintelor managementului regional si central;
  • Pregateste periodic si la cerere rapoarte si analize date de vanzari, folosind PowerBI / Qlick Sense;
  • Intocmeste noile sabloane ale rapoartelor pentru o administrare mai buna a vanzarii atat la nivelul companiei cat si in regiuni;
  • Asigura corectitudinea comunicarii cu administratia regionala de vanzari.
  • Poți aplica direct prin Adecco aici

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular