Specialist Comunicare si Employer Branding
Leroy Merlin
-Resurse Umane · București Sediu
5 zile în urmă

CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești

  • Conceptele precum comunicare strategică , platformă de comunicare , coordonare proiecte , recrutare , marketing , imagine de brand fac parte din sfera intereselor tale?
  • Îți vine natural să comunici și să asculți activ oamenii din jurul tău?
  • Își dorești să faci parte dintr-un mediu de lucru orientat spre performanță și unde îți vei cultiva abilitățile de comunicare, de integrare și de colaborare?
  • Mai mult decât atât, te încântă posibilitatea unei schimbări în carieră prin angajarea în cadrul unei companii de top în domeniul bricolajului?
  • Dacă te-ai regăsit, înseamnă că ești persoana pe care ne-ar plăcea să o întâlnim. #CarieraTa merită să fie în cadrul unei companii care pune preț pe respect, generozitate, simplitate și coerență.

    Cum ești

  • Cu excelente abilități de comunicare interacțiunile cu cei din jurul tău sunt întotdeauna bazate pe empatie, deschidere și comunicare, iar calitatea abilităților tale de relaționare se poate observa atât verbal, cât și în scris, oricare ți-ar fi audiența;
  • Organizat dedicarea de care dai dovadă atunci când planifici și prioritizezi proiectele susține un mediu de lucru eficient și susține calitatea muncii tale și a colegilor tăi;
  • Cu spirit de echipă ascultarea activă și colaborarea sunt unele din puncte tale forte și preferi să-ți vezi obiectivele duse la bun sfârșit alături de o echipă armonioasă;
  • Orientat spre soluții ai o atitudine proactivă, dinamică și nu ți se pare suficient doar să rezolvi o problemă, ci cauți întotdeauna soluții alternative în vederea creșterii eficienței în ansamblu;
  • Cu capacitate de analiză și sinteză execuția rolului tău de informare este bine definită, îți păstrezi viziunea generală asupra lucrurilor, navighezi cu ușurință printre materialele obținute și reușești să transmiți concluzii coerente și în linie cu valorile brandului.
  • Ce vei face

    Coordonarea comunicării interne

  • Pui în practică strategia de comunicare internă ținând cont de valorile companiei;
  • Creezi materiale pentru comunicare internă, susții transmiterea acestora și propui proiecte de comunicare;
  • Animi platforma de Comunicare Internă a companiei pe diverse proiecte;
  • Organizezi evenimentele interne ale companiei;
  • Observi ambianța socială, susții comunicarea intercolegială prin disponibilitate și ajuți în transmiterea mai departe a informațiilor necesare pentru a îmbunătăți condițiile de lucru;
  • Employer Branding

  • Participi la implementarea strategiei de Employer Branding;
  • Monitorizezi canalele de Social Media pe care suntem prezenți în calitate de angajator;
  • Implementezi și monitorizezi calitatea de angajator, urmărești și participi la calendarul evenimentelor de Employer Branding, alături de târgurile de job-uri ale companiei;
  • Evaluezi indicatorii KPI și monitorizezi rezultatele;
  • Sprijini realizarea tuturor materialelor care au legătură cu procesul de recrutare și integrare noi colegi;
  • Atitudine și relaționare

  • Ești politicos, disponibil și comunicativ cu toți cei care intră în contact direct sau indirect cu Leroy Merlin;
  • Susții relația cu furnizorii în zona de comunicare, evenimente și Employer Branding;
  • Ești orientat către evoluția ta și a celor din jur, te implici și susții un mediul de lucru plăcut;
  • Adopți un comportament în linie cu valorile companiei, respecți regulamentul intern și optimizezi costurile, acolo unde se poate;
  • Colaborări

  • Cu echipele de recrutare și marketing pentru susținerea unei imagini coerente de brand, iar cu restul departamentelor pentru o susținerea unei comunicări eficiente.
  • Ce ne dorim să ai

  • Studii superioare - absolvent din sferele Comunicare, Jurnalism sau Marketing;
  • Experiență
  • minim 2 ani în domeniile mai sus menționate;
  • crearea de materiale scrise către o audiență;
  • cunoștințe de bază în Digital Marketing;
  • Abilități - de învățare a platformelor utilizate de companie, de comunicare și de analiză;
  • Atitudine de lucru - sociabilă, deschisă, orientată către evoluție, responsabilă și de bun organizator;
  • Operare PC - cunoașterea foarte bună a pachetului G-Suite, plus Cloud, orientare către tehnologie.
  • Ce vei găsi la noi

  • O echipă deschisă și unită , hotărâtă să aibă grijă de tot ce ai nevoie ca să te integrezi și acomodezi cât mai repede în cadrul companiei noastre;
  • Un job în care evoluția ta profesională este considerată prioritară. Își susținem dezvoltarea prin proiecte captivante, workshop-uri, seminarii, formări și acompaniere managerială;
  • Un loc în care părerile și ideile tale chiar pot face diferența ;
  • Un mediu de lucru performant, unde care succesul și eficiența sunt recompensate așa cum meriți.
  • O zonă de recreere, pentru momente dulci de liniște, pauze binemeritate sau socializare cu echipa - în zilele în care ești la Sediu;
  • Posibilitatea de a lucra de acasă 1-2 zile pe săptămână după perioada de integrare.
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular