Specialist achiziții
Ana HR
Oradea
6 zile în urmă
source : Infomunca
  • Romania
  • Căutăm Specialist Achiziţii pentru o companie din Oradea care produce şi comericializează uşi de interior şi exterior. Responsabilităţi : - plasarea comenzilor de achiziție a uşilor de interior, exterior şi a accesoriilor aferente către furnizori;
  • verificarea necesarului de aprovizionat şi urmărirea permenantă a stocului;- plasarea şi urmărirea comenzilor plasate la furnizor şi statusul acestora;
  • verificarea cantităţilor de marfă livrate cu cele comandate şi preţurile de facturare aferente;- optimizarea procesului de achiziţie din cadrul companiei;
  • păstrarea relaţiilor optime cu furnizorii.
  • Requirements

  • studii superioare economice;- bune cunoştinţe de operare a pachetului Microsoft Office (în special Excel);- cunoştinţe de limba engleză nivel avansat;
  • cunoştinţe de contabilitate primară (receptii, stocuri etc.);- capacitatea de a lucra cu termene şi proceduri de lucru;
  • disponibilitate de a lucra în echipă. Beneficii : - pachet salarial atractiv;- mediu de lucru plăcut;- posibilitate de promovare în cadrul companiei.
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular