Analist Revenue Assurance
UPC Romania
BUCURESTI ,Romania
11 zile în urmă
source : wowjob

Responsabilitati :

  • Comunica eficient cu celelalte echipe cu care interactioneaza (ex : IT, Tehnic, Marketing, Provizionare, Dispatch, Metro, Inregistratre Contracte, Activare, Vanzari Persoane Juridice, Financiar, Juridic, Resurse Umane), cu scopul de a imbunatati perfomanta sa;
  • Desfasoara activitati legate de dezvoltarea proceselor si procedurilor din punct de vedere business;
  • Relationeaza cu clientii interni si externi pentru identificarea si rezolvarea cu acuratete a problemelor aparute;
  • Ofera suport in monitorizarea proceselor de Revenue Assurance pentru a determina zonele de risc si a elimina eventualele pierderi de venituri;
  • Verifica si / sau intocmeste rapoarte legate de situatiile aparute;
  • Gestioneaza si arhiveaza informatiile referitoare la Revenue Assurance;
  • Verifica si raspunde la mesajele primite privind functionalitatea procesului;
  • Responsabil cu transmiterea informatiilor necesare activitatii catre grupul implicat in proces;
  • Intocmeste raport zilnic de activitate si urmareste rezolvarea incidentelor ridicate pe probleme legate de venituri;
  • Prelucreaza reclamatiile clientilor de o maniera politicoasa si profesionala, pentru a solutiona toate situatiile din sfera sa de competenta;
  • tine evidenta interactiunilor sale cu clientul;
  • Tine legatura cu alte departamente / echipe si transmite acestora spre rezolvare eventualele reclamatii sau cereri ale clientilor care depasesc sfera sa de competenta;
  • Propune solutii pentru imbunatatirea activitatii echipei Revenue Assurance in concordanta cu necesitatile si obiectivele companiei.

    Candidatul ideal :

  • Studii superioare - finalizate;
  • Cunostinte elementare de contabilitate

    Cunostinte solide de utilizare MS Windows , MS Office

    Cunostinte de baza referitoare la aplicatiile folosite : Citrix, Clarify, Kenan, Taifun, cSpire

    Bune abilitati de comunicare si interrelationare.

    Capacitatea de a rezolva problemele in mod proactiv

    Abilitati avansate de analiza

  • Orientare catre client;
  • Orientare catre atingerea rezultatelor;
  • Creativitate;
  • Planificare si organizare;
  • Foarte bune abilitati de interactiune;
  • Foarte bune abilitati de comunicare scris si vorbit la orice nivel in interiorul unei organizatii;
  • Integritate si incredere.

    OBSERVATII

    Daca doresti sa aplici pentru acest post, te rugam sa ne trimiti CV-ul tau.

    Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular