Team Leader Backoffice Customer Support
eMAG
Bucuresti, Romania
3 zile în urmă

Responsibilities

  • Gestioneaza, ghideaza si ofera suport membrilor echipei;
  • Coordoneaza si isi dezvolta echipa in spiritul valorilor companiei, asigurandu-se ca membrii echipei sunt motivati si implicati in atingerea obiectivelor companiei;
  • Creeaza plan de lucru in vederea atingerii obiectivelor echipei; plan pe care il actualizeaza si adapteaza nevoilor activitatii si echipei;
  • Intocmeste si analizeaza rapoarte pentru a identifica constant noi moduri de lucru in vederea eficientizarii activatatii echipei, in concordanta cu obiectivele departamentului;
  • Monitorizează activitatea zilnica a echipei conform planului si planificării stabilite;
  • Pastreaza legatura cu departementele conexe pentru a asigura buna desfasurare a activitatii;
  • Contribuie la optimizarea proceselor existente tinand cont de perspectiva clientilor, beneficiile aduse companiei si impactul in livrarea obiectivelor si strategiei departamentului;
  • Urmareste competentelor membrilor echipei necesare desfasurarii activitatii si identifica nevoile de training
  • Planifica si sustine workshopuri specifice activitatii;
  • Participarea la implementarea si dezvoltarea strategiilor de lucru din cadrul departamentului Customer Care;
  • Asigura furnizarea la cele mai înalte standarde de politeţe si profesionalism a serviciilor de informare a clienţilor eMAG, existenţi si potenţiali;
  • Requirements

  • Minim 2 an experienta pe o pozitie similara;
  • Persoana dinamica cu initiativa si cu capacitate de a lua decizii prompte;
  • Gandire analitica si orientata spre rezolvarea problemelor, atentie la detalii;
  • Abilitati de planificare si organizare;
  • Bune abilitati de comunicare si coordonare;
  • Excel - nivel mediu;
  • Orientare catre client;
  • Studii superioare finalizate.
  • Benefits

    Stim ca beneficiile sunt importante, de aceea iti oferim o gama variata :

  • Un buget lunar pe care il poti folosi pentru beneficii flexibile - tichete de masa, pachete turistice, cursuri de dezvoltare profesionala, pensie privata;
  • Pachet salarial competitiv - salariu fix si bonusuri in functie de performanta;
  • Abonament medical;
  • Acces la biblioteca Bookster;
  • Oferte negociate pentru tine (telecom, banking, food, sport si altele);
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular