utilizarea instrumentelor moderne de marketing, puse la dispozitie de companie, pentru atragerea de noi clienti si descoperirea de noi posibilitati de afaceri;
fidelizarea clientilor existenti;
consilierea clientilor in magazin si la locul afacerii lor;
pregatirea, desfasurarea si analiza vizitelor la client;
intocmirea rapoartelor si analizelor, interpretarea datelor din sistemul de administrare a bazei de clienti si stabilirea planurilor viitoare de actiune;
propunerea de actiuni si implementarea lor in vederea imbunatatirii vanzarilor.
Cerinte
Studii superioare sau medii;
Experiență în vânzări constituie avantaj;
Cunoștințe de utilizare a pachetelor de programe informatice;
Persoană flexibilă orientată către clienți;
Capacități deosebite de comunicare;
Permis de conducere categoria B;
Cunoștințe bune de limba engleză și / sau germane.
Oferta
salariu atractiv si tichete de masa;
beneficii* : Crăciun, Paște, vacanță,căsătorie, asigurare privată voluntară de sănătate;
masină si telefon de serviciu;
training de specialitate;
oportunitatea unei cariere într-o companie multinațională;
sistem informatic performant.
acordarea beneficiilor eate condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conf. CCM la nivel de unitate
Raportați această lucrare
Thank you for reporting this job!
Your feedback will help us improve the quality of our services.
Adaugați la favorite
Trebuie să vă conectați la contul dvs. pentru a adăuga această funcție la favorite. Faceți clic pe "Continuați" pentru a vă conecta sau a crea un cont nou. Apoi, veți putea accesa preferatele dvs. de pe site-ul nostru web sau din aplicația mobilă neuvoo.