Administrator Magazin Online
Ana Human Resources
Oradea, Nord-Vest
4 zile în urmă
source : Jooble

Căutăm o persoană pentru administrarea unui magazin online pentru o companie din Oradea, care are ca domeniu de activitate comercializarea ușilor de interior și exterior.

Cerințe :

  • experiență în administrarea unui magazin online;
  • cunoașterea limbii engleze la nivel avansat;
  • persoană orientată spre domeniul tehnic;
  • corectitudine în exprimare din punct de vedere gramatical și ortografic;
  • constituie avantaj cunoștințe bune de operare PC.
  • Responsabilități :

  • preluarea și procesarea comenzilor online;
  • verificarea stocurilor și a timpilor de livrare, precum și contactarea clienților;
  • transmiterea informațiilor agenților în vederea preluării clienților de către aceștia;
  • documentare în vederea introducerii de produse pe platforma magazinului online;
  • listarea produselor pe platforma magazinului online;
  • oferirea de suport telefonic și email clienților magazinului online;
  • consultanță în alegerea produselor, precum și alte sarcini legate de vânzările online.
  • Beneficii :

  • salariu motivant;
  • mediu de lucru plăcut;
  • posibilitate de promovare in interiorul companiei.
  • Pe jobssup.com aplici în 10 secunde, fără înregistrare!

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular