Atribuţiile principale ale postului
este gestionar al numerarului și al altor valori primite în gestiune, în timpul programului de lucru;
execută operațiuni de ambalare a valorilor provenite de la sala de procesare;
execută operațiuni de dezambalare a valorilor provenite din depunerile instituțiilor de credit / Trezoreria Statului;
efectuează transportul numerar remis de Tezaurul central, transferurile de numerar între locații, precum și cele remise celorlalte sucursale ale băncii;
participă la procesarea numerarului provenit din depunerile instituțiilor de credit / Trezoreria Statului;
participă la activitățile de distrugere offline a bancnotelor și monedelor necorespunzătoare și poate fi nominalizat în comisie.
Cerințe de ocupare a postului
Studii şi experienţă
studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
cunoștințe minime de operare pe calculator : Pachetul Microsoft Office (Word, Excel);
experiență profesională de minimum 3 ani în activitatea de operațiuni cu numerar în sistemul bancar sau în activitatea de procesare numerar pentru sistemul bancar, dovedită prin documente.
Competenţe comportamentale
orientare către performanță;
comunicare eficientă;
cooperare;
integritate organizațională;
orientare către client.
Modalitatea de aplicare
Aplicațiile se transmit pe adresa până la data de 10 martie 2020 (inclusiv).
Precizăm că niciun aplicant nu poate opta în acelaşi timp pentru 2 sau mai multe posturi vacante.
Candidaţii vor transmite următoarele documente :
chestionar tip : formular editabil ;
scrisoare de intenție;
Curriculum Vitae - model european : pdf , doc ;
copii ale diplomelor de studii solicitate sau atestate de echivalare a diplomelor obţinute în străinătate, eliberate de Centrul Naţional de Recunoaştere şi Echivalare a Diplomelor din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale şi Cercetării Ştiinţifice;
copia foii matricole a anilor de studii, dacă este cazul;
alte diplome şi certificate care atestă pregătirea aplicanţilor, dacă este cazul;
adeverinţă de la locul de muncă sau de la locurile de muncă din ultimii 3 ani, din care să rezulte că nu a produs pagube;
carte de muncă şi / sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, însoţită de raportul per salariat (REVISAL), pentru dovedirea experienţei profesionale, dacă este cazul;
carte de identitate;
certificat de căsătorie, dacă este cazul;
adeverinţă medicală eliberată de medicul de familie, care prezintă starea de sănătate a aplicantului.
Transmiterea documentelor prin e-mail nu determină implicit acceptarea aplicaţiilor.
După analiza aplicaţiei conform metodologiei stabilite în Procesul de recrutare si selecţie în Banca Naţională a României, acceptarea sau respingerea aplicaţiei este comunicată exclusiv prin e-mail, în termen de maximum 3 zile lucrătoare de la primirea documentelor.