Base Strategy Manager
Vodafone
Bucuresti, RO
5 zile în urmă

08-Oct-2020 Full Time

Our purpose at Vodafone is to connect for a better future. As a Global Communications Technology company, we put the customer at the heart of everything we do.

We are forever challenging, pushing boundaries and discovering innovative ways to connect our customers with their digital societies.

We connect people, businesses, and communities across the globe to create the future. We earn customer loyalty, experiment, learn fast and get it done, together.

Join our journey as we connect for a better future. Ready?

Description

Responsabilitati principale :

  • Responsabil de strategia pe baza de clienti persoane fizice cu scopul de a atinge obiectivele legate de : indicatorul ARPU (venit mediu pe client), volumul de reinnoiri, gradul de securizare, numarul de clienti, satisfactia clientilor, penetrarea de date mobile, adoptia de smartphone, penetrarea 4 G, convergenta;
  • Responsabil cu intocmirea planului de campanii de-a lungul perioadei contractuale a clientului si dupa;
  • Supravegheaza si implementeaza strategia de campanii pentru clientii existenti cu scopul de a creste valoarea lor pe perioada contractuala si dupa;
  • Construieste un plan de dezvoltare pentru baza de clienti (campanii pe perioada contractuala si dupa, si integrarea cu alte campanii ale managerilor de produs) cu scopul de a asigura pastrarea valorii clientului, satisfactia acestuia si gradul de securizare;
  • Participa la sedintele de lansare a unui produs pentru a se asigura de cel mai bun mod de a comunica ofertele noi si promotiile in baza de client persoane fizice;
  • Intocmeste cerintele si analizeaza informatiile despre nevoile aditionale ale clientilor persoane fizice, comportamentul lor si asteptarile acestora, grupeaza aceste informatii pe profile cu scopul de a ii targeta intr-un mod mai eficient (consumul de date, retea, aplicatii, folosirea serviciilor de roaming si international);
  • Coordoneaza procesul de stergere a ofertelor vechi migrarea clientilor pe alte oferte;
  • Construieste si implementeaza strategii de stimulare a cererii pentru linii suplimentare de venituri;
  • Participa la intocmirea bugetului anual Bugetul de venituri si cheltuieli, bugetul de investitii si cheltuieli operationale;
  • Participa in mod activ in proiecte interdepartamentale;
  • Colaboreaza cu departamentele de analiza baze date si cercetare de piata cu scopul de a obtine informatii despre clienti astfel incat sa construiasca strategii de comunicare eficienta si oferte personalizate;
  • Colaboreaza cu managerii de segment, cu departamentele comunicare, managementul canalelor de vanzare, analiza baze de date si financiar;
  • Se asigura ca se ating obiectivele legate de numarul de clienti si venituri cat si obiectivele la nivel de companie;
  • Lucreaza interdepartamental si reprezinta interesele responsabililor din proiect.
  • Competente, cunostinte si experienta :

  • Cunoașterea și înțelegerea aplicațiilor și metodologiilor de introspecție, raportare și analiză;
  • 2 ani de experiență în domeniul similar CVM;
  • Experiență practică în managementul comercial, marketing sau managementul produselor;
  • Diplomă universitară;
  • Limba engleză nivel avansat;
  • Experiență în CRM constituie un avantaj;
  • PLSql, SAS sau SQL- constituie un avantaj;
  • Experienta in a lucra cu IBM Omni-channel marketing (Unica), Chordiant, Pega sau alt software de campanii contextual constituie un avantaj;
  • Bune abilitati interpersonale si abilități de comunicare;
  • Adaptabilitate și flexibilitate în schimbări.
  • LI-POST

    Vodafone is committed to attracting, developing and retaining the very best people by offering a motivating and inclusive workplace in which talent is truly recognised and rewarded.

    We are committed to promoting Inclusion for All with the belief that diversity plays an important role in the success of our business.

    We actively encourage everyone to consider becoming a part of our journey.

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular