Asistent Recepție
Leroy Merlin
Bucuresti Sediu, Romania
7 zile în urmă

Candidatul ideal

  • Deții bune abilități de comunicare și îți place să relaționezi cu ceilalți;
  • Ești un bun organizator și știi cum să-ți prioritizezi activitățile;
  • Ești perseverent și responsabil;
  • Ești dinamic și proactiv;
  • Ești implicat și autonom;
  • Cunoști limba engleză / franceză la nivel conversațional;
  • Ai abilități de operare a pachetului Microsoft Office.
  • Descrierea jobului

  • Vei întâmpina colaboratorii politicos și amabil, îi vei îndruma / însoţi către departamentul solicitat,
  • Vei anunţa colegii cu privire la sosirea colaboratorilor;
  • Vei gestiona apelurile telefonice : vei prelua, direcţiona apelurile telefonice și vei transmite colegilor mesajele dacă nu este posibilă preluarea legăturii telefonice;
  • Vei asigura fluxul corespondenţei în cadrul companiei : vei prelua legătura cu furnizorii de servicii de curierat şi vei transmite diverse documente pentru buna desfăşurare a activităţilor;
  • Vei ține legătura cu furnizorii de servicii (catering, papetărie, transport, cazări, etc.);
  • Se ocupă de gestionarea calatoriilor în interes de serviciu (bilete de avion / tren, hotel, inchiriere masini);
  • Vei redacta și concepe diferite documente, rapoarte, prezentări, conform solicitărilor;
  • Vei desfășura activități care vin în ajutorul departamentelor Servicii Suport;
  • Vei asigura necesarul de consumabile.
  • Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular