PreSales / Support Engineer / Expert Team
POWER NET CONSULTING
București
3 zile în urmă
source : Infomunca
  • București
  • Asistență de nivel 3 pentru clienții companiei;Reproducerea potențialelor erori raportate de clienți și, dacă este cazul, raportarea acestora în continuare la cercetare și dezvoltare;
  • Dovada pregătirii conceptului - care poate consta în : instalarea, configurarea și personalizarea aplicației, precum și codificarea ocazionala;
  • Actualizarea documentației produsului în baza noastra de cunostinte;Eliberarea și gestionarea licențelor de produs;Oferirea de asistență componentelor interne și externe prin telefon și e-mail;
  • Requirements

    Studii superioare în inginerie informatică sau informatică finalizate;Experiență anterioară într-o poziție similară (suport tehnic de nivel 3)Experienta de 3 ani in domeniul pre-sales IT.

  • Cunostinte limba Engleza nivel avansat;Înțelegerea arhitecturii aplicațiilor web;Experiență anterioară cu instalarea aplicației de pe server și / sau programarea PoC;
  • Flexibil, de încredere și capabil să învețe rapid noi produse și tehnologii;Înțelegere profundă a mediilor IT tipice de astăzi, atât din partea clientului, cât și a serverului, așa cum există încompanii mari, cum ar fi bănci, companii de asigurări, companii de telecomunicații și organizații guvernamentale;
  • Abilitatea de a dezvolta integrări de eșantioane și fragmente de cod cu sprijin minim de la echipa de dezvoltare;Abilitatea de a explica în scris concepte tehnice complexe în lucrări tehnice orientate spre marketing.

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular