Supervizor vânzări
Farmec
Iași, Cluj-Napoca
6 zile în urmă

Nivel dorit de experienţă specifică :

  • cel puţin 2 ani experienţă în vânzări de bunuri de consum (vânzări produse cosmetice reprezintă un avantaj);
  • cel puţin 2 ani experienţă în conducerea echipelor de vânzări.
  • În calitate de coleg / ă, veți avea responsabilitatea de a dezvolta zona alocată / clienții de tip tradițional din portofoliu și de a realiza obiectivele de vânzare setate.

    În același timp, aveți responsabilitatea dezvoltării echipei de agenți de vânzări, oferindu-le suportul necesar în problemele apărute în relația cu clienții.

    Responsabilităţi

  • Coordonează și supervizează activitatea de vânzare a produselor Farmec prin intermediul echipei de vânzări subordonate;
  • Repartizează obiectivele și targetul pe agenți, la începutul fiecărei luni şi urmăreşte realizarea obiectivelor stabilite lunar (cantitative și calitative);
  • Participă la negocierile contractelor de vânzare-cumpărare cu clienţii din zona repartizată;
  • Asigură implementarea cu succes a strategiilor de marketing în piaţă;
  • Identifică noi oportunități de colaborare și creşterea numărului de clienţi activi pe zona deservită;
  • Propune modalităţi de reducerea a ponderii neîncasatelor;
  • Optimizează cheltuielile de distribuţie (combustibil, piese de schimb, ruta optimă);
  • Asigură încadrarea clienților în condiţiile contractuale stabilite din punct de vedere al politicii de discounturi şi al termenelor de plată;
  • Informează și instruiește agenții de vânzări pe probleme specifice activităţii şi identifică nevoi de formare;
  • Planifică activitatea agenţilor, instruirea şi evaluarea periodică a acestora, motivarea şi susţinerea, astfel încât aceştia să-şi atingă potenţialul optim.
  • Cerinţe

  • Studii superioare;
  • Cursuri de specialitate : leadership / tehnici de negociere, tehnici de vânzare și / sau comunicare / evaluare și acordare de feedback, managementul echipei;
  • Disponibilitate de muncă pe teren, permis de conducere categoria B.
  • Competențe esenţiale

  • Tehnici de vânzări, de negociere, servicii post-vânzare.
  • Principiile şi metodele implicate în expunerea, promovarea şi vânzarea produselor şi serviciilor (preţuri, servicii post-vânzare, facilităţi, strategii de atragere şi fidelizare a clienţilor);
  • Cunoştinţe teoretice şi practice de economie şi contabilitate, calcul salarial, bugete, etc.;
  • Foarte bune abilități de comunicare în mediul business;
  • Managementul timpului și echipei;
  • Oferta noastră

  • Pachet salarial motivant, compus din salariu fix și bonus de performanță, tichete de masă, premii ocazionale (în bani sau produse), bonusuri ocazionale (primă de vacanță, de sărbători, de recomandare, etc.
  • reduceri la băncile partenere, zi liberă plătită cu ocazia aniversării zilei de naștere, traininguri dedicate, program de integrare;
  • Oportunitatea de promovare;
  • Oportunitatea de a face parte dintr-o companie cu tradiție, în puternică ascensiune, care pune preț pe dezvoltarea dvs.
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular