HR Generalist
UniCredit Bank
Bucuresti
3 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Ce te recomandă?

  • Studii superioare finalizate;
  • Experienta in domeniu- minim 3 ani;
  • Cunoasterea legislatiei in domeniul munci;i

  • Intelegerea practicilor si conceptelor HR;
  • Cursuri in domeniul HR;
  • Foarte bune cunostinte PC - MS Office, Outlook;
  • Abilitatile de comunicare verbala si scrisa in limba engleza;
  • Atentie la detalii;
  • Organizat / a,orientat / a catre indeplinirea sarcinilor;
  • Initiativa, flexibilitate, adaptabilitate la schimbare;
  • Abilitati bune de comunicare si de stabilire a relatiilor;
  • Abilitatea de a cauta si gasi informatii;
  • Orientare spre gasirea solutiilor, abilitati de consiliere;
  • Abilitatea de a lucra in conditii de stress si de respectare a termenelor limita.

    Descrierea jobului

    Vino alaturi de echipa care :

  • Raspunde solicitarilor venite din partea angajatilor;
  • Intocmeste adeverinte pentru angajati;
  • Solicita documente in vederea angajarii;
  • Inregistreaza si actualizeaza date in sistemul informatic al dep. HR- Charisma HCM;
  • Intocmeste documente privind contractul individual de munca;
  • Realizeaza rapoarte specifice HR;
  • Gestioneaza si arhiveaza dosarele de personal ale angajatilor;
  • Colaboreaza cu alte departamente ale bancii pe diverse proiecte de HR;
  • Asigura confidentialitatea tuturor dateler cuprinse in dosarele de personal si legate de salarizare;
  • Asigura respectarea tuturor cerintelor actuale ale bancii si cele la nivel de Grup.

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular