Responsabil Achizitii
Adecco Romania
Bistrita
4 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

  • Studii superioare in domeniul economic - comert exterior constituie avantaj;
  • Experienta minim 2 ani pe un post similar;
  • Cunostinte foarte bune de operare PC (Microsoft Office);
  • Cunoasterea limbii engleze - nivel avansat;
  • Abilitati de comunicare si negociere;
  • Abilitati de analiza si planificare.
  • Responsabilitati :

  • Intocmirea si transmiterea comenzilor catre toti furnizorii companiei;
  • Urmarirea procesului de achizitie de la lansarea comenzilor pana la finalizare, conform detaliilor tehnice si economice;
  • Gestionarea distributiei stocului de marfa intre depozitele companiei;
  • Mentinerea nivelului optim de stocuri pentru produsele din portofoliul comapniei;
  • Analizarea pietei si identificarea potentialilor furnizori;
  • Gestionarea ofertelor de achizitii;
  • Actualizarea nomenclatoarelor sistemului informatic (produse, preturi, furnizori);
  • Beneficii :

  • salariu atractiv;
  • tichete de masa;
  • asigurare medicala privata;
  • transport asigurat.
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular