Administrator aplicatii
CIT One SA
Bucuresti
5 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

A. Studii; Superioare

B. Vechime : 3 ani in activitati IT

C. Cunostinte (IT, limbi straine, know-how specific postului) :

calculatoare si subsisteme hardware, principii de dezvoltare a aplicatiilor, proiectarea, codificarea, testarea si implementarea programelor, concepte si principii ale bazelor de date, prelucrarea tranzactiilor si transmiterea mesajelor, concepte privind securitatea accesului in retea si securitatea datelor

D. Abilitati : adaptare si raspuns la schimbare, lucrul cu ambiguitatea, lucrul sub presiune, prioritizare, aderare la principii si valori, analiza, ascultare, atentie la detalii, creativitate si inovare, gandire conceptuala, lucrul independent, managementul proiectelor, managementul stresului, managementul timpului, numerica, operare (date, echipamente), organizare, rezolvare de probleme

Descrierea jobului

1. Instaleaza si administreaza aplicatiile de productie, test sau dezvoltare ale CIT One (a caror administrare nu este externalizata catre un furnizor de servicii) pe toata durata ciclului de viata a acestora.

2. Asigura serviciile de backup si restore pentru aplicatiile care se afla in responsabilitatea lui.

3. Asigura colaboreaza cu furnizorii de solutii IT sau de servicii IT pentru asigurarea functionarii in parametrii stabiliti a aplicatiilor de care este responsabil

4. Asigura relatia cu clientii CIT ONE pentru administrarea interfetelor IT stabilite cu acestia

5. Asigura rezolvarea incidentelor din aria de responsabilitate si in urma identificarii cauzei propune solutii tehnice sau cerinte de dezvoltare pentru inlaturarea cauzelor care pot genera alte incidente.

6. Urmareste incidentele din zona de aplicatii IT si se asigura ca rezolvarea acestora se face in SLA-urile agreate

7. Identifica problemele din fluxurile din procesele IT si propune solutii de remediere

8. Participa la proiectarea / modificarea sistemului informatic al CIT One. Propune

9. Asigura suport pentru testarea FAT si UAT, precum si pentru trecerea in productie a noilor versiuni de aplicatii

  • 10.Asigura suport pentru rezolvarea incidentelor IT ridicate la nivel central si local (Centre de Procesare);
  • 11.Verifica impreuna cu Specialistul IT modul de rezolvare a incidentelor IT din zona de aplicatii de business ridicate catre furnizorii externi de servicii, raporteaza sefului de birou aspectele constatate si propune masuri de remediere;
  • 12.Asigura gestiunea procedurilor tehnice din aria de ativitate

    13.Asigura suport pentru activitatea celorlalte functii din cadrul Departamentului IT

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular