Receptionist Oradea
AUDIONOVA
Oradea, Romania
4 zile în urmă

Cerinte :

  • Minim studii medii finalizate (Diploma de BAC obligatoriu);
  • Cunostinte foarte bune de operare PC : Word, Excel, Outlook;
  • Foarte bune abilitati de comunicare;
  • Descrierea jobului :

  • Intampina, informeaza, programeaza si indruma pacientii in clinica;
  • Anunta eventualele modificari de program sau de consultat
  • Inregistreaza informatiile personale ale pacientilor in baza de date conform cu datele din actul de identitate prezentat;
  • Gestioneaza agenda electronica (efectueaza programari si confirmari);
  • Completeaza rapoartele zilnice, intocmeste si arhiveaza documente;
  • Activitati de protocol si relatii cu publicul;
  • Beneficii Oferite :

  • Salariu fix 2500 lei net;
  • Bonuri de masa;
  • Posibilitatea de promovare si dezvoltare profesionala si personala;
  • Descrierea companiei :

  • AudioNova companie cu capital romano-danez, lider de 19 ani in comercializarea aparatelor auditive, 45 centre specializate in Romania.
  • Accepta provocarea de a face diferenta impreuna;
  • Aplica acum la Audionova Nr.1 in aparate auditive.
  • Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular