Operator chestionare telefonice
Center Valoris
Râmnicu Vâlcea
4 zile în urmă
source : Infomunca

Job details - Romania

Job description - Romania

  • Descrierea jobuluiResponsabilitati : Vei realiza sondaje de satisfactie a clientilor Raiffeisen prin telefon;Vei nota raspunsurile primite la chestionare in aplicatiile specifice;
  • Activitatea se poate modifica pe parcurs in functie de proiectele existente in companie.Beneficii : Perioada de training platita la inceputul activitatii;
  • Contract pe perioada nedeterminata, program de lucru flexibil;Posibilitati de crestere si promovare in cadrul companiei;Mediu de lucru placut si modern.

    Requirements

    Candidatul idealSuntem aproximativ 30 de specialisti in gestionarea relatiilor cu clientii in cautare de inca 10 colegi! Ce ne-

  • ar placea sa aduci echipei noastre : Sa fii o persoana deschisa, calma, responsabila si punctuala;Sa ai abilitati de comunicare si claritate in exprimare;
  • Sa stii sa te adaptezi la diverse tipologii de oameni, fie ei clienti sau colegi;Sa-ti placa sa lucrezi atat in echipa, cat si individual.

    Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular