WAREHOUSE MANAGER
Orbico Beauty
Bucuresti
‎în urmă cu 22 ore
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

  • Studii superioare finalizate cu diploma de licenta;
  • Experienta de minim 3 ani intr-un rol similar;
  • Cunoștințe aprofundate despre industria bunurilor de larg consum;
  • Bună înțelegere și interpretare a datelor, cifrelor și indicatorilor de performanță;
  • Cunoştinţe de limba engleză (nivel avansat);
  • Operare PC : Excel (nivel avansat), Word, PowerPoint;
  • Capacitatea de rezolvare a problemelor si luare a deciziilor;
  • Abilitati de negociere si gandire analitica;
  • Etica si integritate;
  • Capacitate de a coordona si conduce activitatea unei echipe;
  • Excelente abilităţi de comunicare;
  • Permis de conducere categoria B;
  • Fara antecedente penale.
  • Descrierea jobului

    Obiectivele postului :

  • Administrarea punctului de lucru, coordonarea, monitorizarea si controlul activitatilor desfasurate in cadrul acestuia, in conformitate cu matricea de responsabilitati, cu procedurile, procesele si normele in vigoare;
  • Supervizarea / coordonarea activitatii operational-logistice in punctul de lucru care ii este alocat
  • Este persoana de contact pentru toate problemele legate de administrarea punctului de lucru de care se ocupa;
  • Este responsabil de performanta integii echipe operationale din punctul de lucru respectiv, supervizand si oferind suport tuturor angajatilor din depozit.
  • Responsabilităţile şi sarcinile postului :

  • Coordoneaza activitatea depozitului societatii din punct de vedere logistic si administrativ;
  • Coordoneaza si controleaza permanent activitatea de depozitare, stocare, aranjarea marfurilor din depozit, curatenie;
  • Organizeaza si supravegheaza desfasurarea activitatii de transport a societatii, cu respectarea tuturor actelor normative in vigoare privind transportul rutier de marfuri;
  • coordoneaza activitatea de stabilire a rutelor de transport pentru a minimiza intarzierile la livrare / aprovizionare si pentru a optimiza costurile de transport;
  • Coordoneaza si controleaza expeditiile de marfa din depozit;
  • Coordoneaza activitatea depozitului societatii, organizand procesele de inventariere si monitorizand permanent urmatoarele operatiuni :
  • Înregistrarea documentelor de intrare a mărfii în gestiune, facturi de la furnizorii externi si interni
  • Corelarea si ajustarea stocului din depozite, din punct de vedere calitativ si cantitativ, in functie de suplimentarile / diminuarile comenzilor
  • Gestionarea cerintelor privind produsele noi si modificarilor de produs
  • Preluarea datelor privind vânzarea din ziua precedentă şi actualizarea lor
  • Transmiterea avizelor de expeditie împreună cu fişierele de preţuri.
  • Ofera consultanta si suport celorlalte departamente ale societatii cu privire la aspecte de logistica, management al stocurilor, transport produse, achizitii;
  • Dezvolta si coordoneaza baza de date cu privire la managementul stocurilor in vederea furnizarii la timp a informatiilor corecte despre nivelurile de marfa;
  • Coordoneaza baza de date cu privire la toate activitatile de transport pentru a se putea urmari in orice moment situatia livrarilor si a transporturilor de marfa efectuate / in curs de efectuare;
  • Tine evidenta obiectelor de inventar si propune casarea sau scoaterea lor din uz, in conditiile prevazute de lege;
  • Colaboreaza eficient cu departamentele vanzari, comercial, marketing, financiar.
  • Se asigură că este păstrată o evidenţă clară a intrărilor şi ieşirilor în oricare punct al nivelului stocului (bună recepţie, încărcare, proceduri de inventar), se asigură că nu este nici o diferenţă între stocul fizic şi cel teoretic.
  • Dacă apar probleme, este primul responsabil să le rezolve sau să ceară suportul superiorului direct;
  • Se asigură că procedurile şi bunele practici legate de calitatea stocului (termen de expirare, FIFO corect) sunt respectate de subalterni.
  • Dacă apar probleme, este primul responsabil să le rezolve sau să ceară suportul superiorului direct;
  • Supervizează activitatea zilnică (încărcare / descărcare dube sau camioane, pregătire comandă, primire, încărcare, depozitare bună şi manipulare conformă cu procedurile agreate) la nivelul DC-ului;
  • Evaluează activităţile zilnice şi foloseşte instrumente de măsurare a performanţei (scorecards) cu scopul de a acorda un feedback sau de a acţiona în sensul maximizării eficienţei organizaţiei;
  • Participă la procesul de recrutare si conduce procesul de evaluare a performantelor persoanelor din subordine; se asigură că procesul de evaluare este desfăsurat conform procedurii de către subordonatii directi;
  • Verifică dacă toate procesele verbale / rapoartele sunt realizate corespunzător (documente legale, documente interne);
  • Se asigură că toate rapoartele necesare sunt realizate şi făcute de persoana corespunzătoare; verifică dacă rapoartele sunt trimise în timp (zile / ore) la destinaţia corectă.;
  • Asistă superiorul direct în recrutarea subalternilor direcţi, îi instruieşte pentru a-şi îmbunătăţi deprinderile şi performanţa potrivit politicii companiei;
  • Anunţă imediat responsabilul de protectie a muncii de pe zona sa şi departamentul de resurse umane despre toate accidentele din zona sa;
  • Sa asigure si sa pastreze confidentialitatea datelor cu caracter personal constand in imaginile video sau oricare alte informații sau date din dispecerat sau din arhiva Sistemului CCTV, fiind strict interzisă folosirea acestor date / informații în scopuri personale si / sau alte scopuri, decât cele autorizate de companie.
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular