Manager calitate
CTS Romania SA
Deva
1 zi în urmă
source : EJOBS GROUP

Cerințe :

  • experiență in domeniu 3-5 ani;
  • formare profesionala ;
  • cunostiinte PC avansate, operare MS Office;
  • responsabilitate, punctualitate, echilibru şi stăpânire de sine;
  • experienta pe un post similar poate reprezenta un avantaj;
  • cunoașterea proceselor de fabricație și testare;
  • abilități de rezolvare a problemelor și de trasabilitate;
  • abilități de analiză și raportare a calității;
  • cunoașterea FMEA și planul de control;
  • cunoașterea standardelor de calitate ISO 9001, IATF, VDA
  • experienta in folosirea SPC, MSA;
  • experiențe în audituri;
  • cunoștințe avansate de engleza / franceza.
  • Atribuții :

  • asigura conducerea operativa, planificarea si executia intregii activitati de managementul calitatii in cadrul societatii;
  • analizeaza si avizeaza din punct de vedere a cerintelor de asigurare a calitatii, conform standardelor ISO;
  • coordoneaza si urmareste intocmirea programului de audit anual, chestionare de audit, rapoarte de audit / rapoartelor de neconformitate audit;
  • urmareste efectuarea de auditari si implementarea actiunilor corective;
  • urmareste intocmirea programelor de de pregatire audituri supraveghere si / sau audituri de certificare / recertificare, autorizare / reautorizare, completarea chestionarelor conform cerintelor codurilor / standardelor aplicabile si verificari privind respectarea cerintelor programelor de pregatire;
  • participa la auditarile efectuate de reprezentantii organismelor de certificare / autorizare ;
  • urmareste implementarea in documentele de calitate specifice serviciului asigurarea calitatii a modificarilor rezultate in urma auditarii;
  • participa la instuirea auditorilor interni;
  • urmareste implementarea actiunilor corective / preventive, rapoarte de actiuni corective / preventive;
  • anunta si prezinta documentatia tehnica, in fata inspectorilor beneficiarului;
  • tine evidenta instruirii personalului serviciului asigurarea calitatii, personalului de conducere, auditorilor interni;
  • tine evidenta documentelor ce atesta efectuarea analizei bianuale a managementului privind eficienta sistemului calitatii;
  • tine evidenta rapoartelor de actiuni corective / preventive intocmite in cadrul serviciului de asigurare a calitatii;
  • isi asuma intreaga responsabilitate privind derularea proiectelor in cadrul servicului de asigurare a calitatii;
  • urmareste intocmirea pentru fiecare comanda, difuzarea la sectia productie a inregistrarilor si reviziilor de inspectii si testari;
  • coordoneaza si urmareste intocmirea planului de inspectie si testare pe toate tipurile de produse;
  • transmite spre aprobare punctele de inspectie conform cerintelor contractuale ale clientului / reprezentantului clientului;
  • arhiveaza planurile de inspectie si testare intocmite;
  • Beneficii oferite

  • contract de munca incheiat pe o perioada nedeterminata;
  • tichete de masa;
  • Menționăm faptul că pachetul salarial și beneficii îl prezentăm în urma interviului.

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular