Customer Support Centre Generalist
IKEA
Bucuresti (Pallady), Romania
5 zile în urmă

DE CE AI NEVOIE

  • Experienta in domeniul Call Centre / Customer Support minimum 6 luni.
  • Excelente abilitati de comunicare vorbit si scris (web, chat si e-mail).
  • Atentie la detalii : abilitatea de a prelua cu exactitate note si inregistrari ale convorbirilor telefonice.
  • Orientare catre client.
  • Atentie distributiva.
  • Rezistenta la rutina si stres : abilitatea de a ramane calm si controlat in situatii presante.
  • Capacitate de a lucra atat individual cat si in echipa.
  • Adaptabilitate fata de stiluri de lucru si deschidere la schimbari.
  • Capabilitati de organizare, prioritizare a sarcinilor zilnice si eficientizare a timpului.
  • Cunostinte de limba engleza - niivel mediu (conversational si scris)
  • Cunostinte operare PC (sisteme specifice in domeniu) - nivel mediu
  • Disponibilitatea de a lucra in ture si in week-end.
  • RESPONSABILITĂȚILE TALE

  • Preluarea apelurilor telefonice primite de la clientii companiei si solutionarea lor.
  • Identificarea nevoilor clientilor si oferirea de solutii simple si eficiente, in conformitate cu procedurile departamentului si politicile companiei.
  • Pastrarea confidentialitatii informatiilor interne si ale informatiilor despre clienti.
  • Asimilarea si utilizarea cunostintelor despre gama de produse si serviclile companiei.
  • Responsabilitatea pentru strangerea de informatii specifice de la clienti, care vor ajuta centrul de contact sa imbunatateasca experienta la cumparaturi a acestora.
  • Procesarea si gestionarea comenzilor in sistemul IT specific de lucru.
  • Fosirea unui limbaj profesional adecvat.
  • Asimilarea de cunostinte despre sistemele si procesele specifice companiei pentru a avea capacitatea de a oferi solutii simple si eficiente.
  • ÎMPREUNĂ FORMĂM O ECHIPĂ

    IKEA oferă un mediu de lucru interesant şi dinamic pe o piaţă globală. Deoarece suntem lider mondial în amenajarea şi decorarea locuinţelor, îţi oferim oportunităţi excepţionale de a creşte şi a te dezvolta împreună cu noi.

    Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular