Receptioner in hotel
Core Recruit
Cluj-Napoca, România
2 zile în urmă

Recrutam pentru clientul nostru, un hotel de renume situat in inima orasului Cluj-Napoca, ce se remarca prin serviciile de calitate oferite oaspetilor care ii trec pragul.

Eleganta si rafinamentul hotelului, combinate cu facilitatile moderne, precum si dorinta de a oferi o experienta cat mai profesionista clientilor, ne indeamna in a gasi cei mai buni oameni in ocuparea functiei de receptioner / a.

Conditii de lucru :

  • Se lucreaza 40 ore pe saptamana, dupa un program prestabilit de conducere.
  • Turele sunt de zi si de noapte, fiind remunerate corespunzator cu Regulamentul de ordine interioara
  • Mediul de lucru este normal, predominand efortul intelectual in realizarea sarcinilor.
  • Cerinte :

  • Studii - liceu cu diploma de bacalaureat
  • Cunostinte de specialitate - calificare de receptioner
  • Cunostinte de operare calculator si cel putin 2 limbi straine de circulatie internationala
  • Responsabilitati :

  • Coordonarea activitatii de receptie a clientilor hotelului pentru oferirea de servicii la cele mai inalte standarde si in conformitate cu strategia si politicile acestuia.
  • Asigurarea unor servicii de cazare si rezervare pentru clientii hotelului precum si preluarea banilor incasati si predarea acestora persoanei desemnate de Administratorul de hotel pe baza raportului zilnic si a monetarului
  • Furnizarea de informatii clientilor privind natura serviciilor oferite de hotel, precum si efectuarea de rezervari in contul acestora.
  • Promovarea imaginii hotelului si distribuirea de pliante, brosuri si formulare pentru informarea clientilor luand parte activa la implementarea strategiei de marketing
  • Asigura receptia cu documentele, produsele si consumabilele necesare, raspunde de transmiterea lor catre superiori, raspunde de pierderea lor, din propria culpa
  • Verifica impreuna cu clientul consumurile inregistrate, intocmeste si prezinta nota de plata si factura fiscala, deasemenea raspunde de corectitudinea intocmirii acestor documente
  • Verifica impreuna cu cameristele, inainte de plecarea clientului, inventarul obiectelor din camera eliberata si gestioneaza corect, operativ si in mod responsabil regimul de corespondenta, al mesajelor si al obiectelor uitate
  • Raspunde si efectueaza arhivarea bonurilor de casa in ordine cronologica, conform procedurilor de arhivare
  • Impreuna cu colegii intocmeste documente centralizatoare specifice departamentului receptie - facturi virament, dosar procese verbale, etc
  • Arhiveaza fisele clientilor, si le inmaneaza Sefului de receptie
  • Tine evidenta telefoanelor date din receptie si raspunde pentru ele
  • Realizeaza inchiderea de zi / luna si preda documentele la serviciul administrativ
  • Indicatori de performanta :

    Reducerea numarului de reclamatii din partea clientilor si imbunatatirea serviciilor oferite, precum si cresterea numarului de clienti cu rezervari directe ca urmare a serviciilor prestate intr-un interval de 3 luni calendaristice.

    Beneficii :

  • Salariu fix + parte de bonusare in functie de performanta individuala si sporuri de noapte. Tichete de masa 20 lei / ziua lucrata.
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular