Facility Manager
Auchan
BUCURESTI
6 zile în urmă

Facility Manager

  • Post : Facility Manager
  • Departament : Finante
  • Orașe : BUCURESTI
  • Disponibil de la : 27 mai 2021
  • Responsabilități

    Principala sarcina generala a viitorului nostru coleg / a viitoarei noastre colege va fi gestionarea in mod eficient si prudent a operatiunilor privind cladirile detinute sau inchiriate de Auchan precum si asigurarea serviciilor legate de buna desfasurare a activitatii prin actiuni de planificare, organizare, coordonare, control si evaluare. Alte detalii :

  • Dezvolta si gestioneaza un intreg program preventiv si corectiv utilizand si coordonand serviciile contractate
  • Elaboreaza politicile si procedurile de lucru pentru aria sa de responsabilitate in conformitate cu politicile si reglementarile grupului in vigoare;
  • asigura revizuirea si actualizarea periodica a acestor politici

  • Pregateste bugetele anuale pentru toate costurile aferente cheltuielilor operationale; monitorizeaza cheltuielile care nu se incadreaza in plan, intocmeste rapoarte pentru analiza diferentelor si identifica solutii pentru reducerea costurilor
  • Asigura un management proactiv al furnizorilor aliniat la procedurile si nivelul serviciilor interne
  • Coopereaza cu zona de achizitii pentru contractarea serviciilor de intretinere si a bunurilor din categoriile gestionate.
  • Pregateste cereri de propuneri, verifica licitatiile si face recomandari cu privire la procedurile corporative. Ofera consultanta cu privire la formele adecvate de contracte pentru tipuri variabile de furnizori de servicii

  • Asigura o buna comunicare si colaborare cu toate celelalte functii : gestionarea activelor, financiara, cu furnizorii cheie si coordoneaza activitatea legata de autoritatile locale;
  • Ofera sfaturi echipelor locale prin : - Indrumarea si instruirea acestora si definirea nevoilor lor de formare - Solutionarea conflictelor interne sau externe
  • Asigura raportarea periodica si ad-hoc catre management, monitorizarea preventiva a activitatilor, implementarea solutiilor, imbunatatirea continua a productivitatii si a serviciilor prin dezvoltarea de noi metode in cooperare cu companiile grupului.
  • Profilul candidatului

  • Studii superioare tehnice de specialitate absolvite (preferabil Constructii / Instalatii)
  • Cunostinte tehnice despre intretinerea cladirilor (constructii, instalatii sanitare, amenajari interioare si exterioare)
  • Cunostinte avansate MS Office; experienta dovedita in utilizarea aplicatiilor specifice reprezinta un avantaj
  • 3-5 ani experienta de lucru intr-un rol similar, cu implicatii in proiecte de anvergura
  • Cunostinte avansate de limba engleza
  • Experienta in coordonarea echipelor
  • Excelenta capacitate de planificare si organizare a activitatii, implicare eficienta in proiecte cu desfasurare simultana si cu termene stranse de finalizare, responsabilitate, simt etic, orientare catre performanta.
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular