CUSTOMER SERVICE SPECIALIST II
TE Connectivity
TIMISOARA, TM, RO, _
3 zile în urmă

Search by Keyword Search by Location Loading... Req ID Category Send me alerts every days Send me alerts every days Share this Job

  • Please wait...
  • CUSTOMER SERVICE SPECIALIST II

    At TE, you will unleash your potential working with people from diverse backgrounds and industries to create a safer, sustainable and more connected world.

    Obiectivele Postului

    Este responsabil de gestionarea istoricului de comenzi ale clientului, oferind suport in directia ECE.

    Atributii Si Responsabilitati

  • Respecta normele de sanatate, securitate si mediu cerute de legislatia romana in vigoare cat si procedurile in domeniu stabilite de TE;
  • Genereaza si implementeaza idei de imbunatatire si se asigura de atingerea obiectivului de Idei Implementate a echipei din care face parte;
  • Implementeaza si respecta normele TEOA (TE Operational Advantage)
  • Impartaseste cunostinte si bune practici cu colegii din compartiment si din alte compartimente / departamente
  • Respecta Regulamentul Intern
  • Respecta Codul de Etica TE si regulile de conduita locale
  • Este responsabil de indeplinirea obiectivelor stabilite si aprobate in sistemul de evaluare a performantelor
  • Escaladeaza problemele in conformitate cu matricea de escaladare in vigoare; declanseaza, conduce si participa la actiuni de rezolvare eficienta a problemelor, in conformitate cu procedurile in vigoare;
  • Urmareste si monitorizeaza de la etapa de comanda pana la livrare solicitarile clientului : standard / service / mostre / Web-EDI / EDI comandă intrare (Trade / Interco);
  • Este responsabil de crearea si mentinerea bazei de date a clientului;
  • Urmareste confirmarile si comenzile neconfirmate;
  • Urmareste si rezolva problemele intre companii;
  • Se asigura de buna gestionare a returului pieselor defecte (din motive de calitate), a livrărilor de eșantioane, a intrarilor RMA, a reclamațiilor (TECHS) etc;
  • Urmareste ca platile clientului sa fie acurate, sustinand departamentul financiar;
  • Siguranta Muncii, Protectia Mediului Si Conditiile De Lucru

    Respecta masurile de Sanatate si Securitate in Munca stabilite prin Regulamentul intern si Instructiunile Proprii de Sanatate si Securitate in Munca.

    Raporteaza superiorului direct sau persoanelor responsabile incidentele sau accidentele suferite in cel mai scurt timp posibil precum si situatiile neconforme din punct de vedere SSM, PSI si Mediu.

    Exploateaza utilajele / echipamentele in conformitate cu instruirea primita si instructiunile de lucru si nu indeparteaza sau anuleaza dispozitivele de protectie a acestora.

    Colecteaza selectiv deseurile generate si foloseste substantele chimice conform instructiunilor de lucru si fiselor tehnice de securitate.

    Participa activ la actiunile si instruirile in materie de SSM, PSI si Mediu.

  • Foloseste in mod corect Echipamentul Individual de Protectie acordat;
  • Mentine libere in orice moment dispozitivele de detectie si stingere a incendiilor precum si a cailor de evacuare.

    Cerinte Specifice Postului

    Studii superioare, de preferat in comert international sau administrarea afacerilor

    2 - 3 ani experienta in departamentul Customer care

  • Aptitudini de comunicare bune (prezentări clare, concise, orale și scrise) și abilități interpersonale;
  • Abilitati de rezolvare a problemelor;
  • Bune cunostinte de operare in SAP;
  • Cunostinte utilizare Salesforce;
  • Flexibilitatea de a lucra intr-un mediu international;
  • Engleza si Germana nivel avansat;
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular