Asistent achiziții  - Brașov
SELGROS
Administratia Centrala Brasov, Romania
2 zile în urmă

Descriere :

  • prelucrarea datelor referitoare la sortimentul de mărfuri ;
  • actualizarea datelor referitoare la furnizori;
  • analiza și actualizarea condițiilor de colaborare cu furnizorii;
  • comunicarea cu furnizorii și colegii din magazine;
  • urmărirea măsurilor de promovare a vânzarilor în magazine;
  • participarea la realizarea ofertei speciale și a catalogului de reclamă;
  • Cerințe :

  • studii superioare / medii;
  • cunoștinte avansate de operare PC(MS-Office);
  • cunoștințe bune de limba engleză;
  • gândire organizată,analitică și flexibilă;
  • abilități de comunicare și lucru în echipă;
  • experiența în domeniu reprezintă un avantaj;
  • Ofertă (bonusuri, beneficii) :

  • salariu atractiv și tichete de masă;
  • beneficii* : Crăciun, Paște, vacanță, zi de naștere, asigurare privată de sănătate;
  • training de specialitate;
  • sistem informatic performant și logistică modernă;
  • oportunitatea unei cariere într-o companie multinaţională.
  • acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conf. CCM la nivel de unitate.
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular