Specialist Suport Tehnic (f/m) - perioada determinata 2 ani
KAUFLAND ROMANIA
Romania
6 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

  • Cunoștințe de rețelistică și sisteme de operare pentru primul nivel de suport
  • Cunoașterea proceselor specifice suportului IT (incident management) reprezintă un avantaj
  • Cunoștințe avansate de limba engleză
  • Amabilitate față de clienți, abilități de comunicare și de lucru în echipă
  • Disponibilitate la program de lucru în ture, precum și în timpul weekend-ului
  • Descrierea jobului

  • Preiei apelurile telefonice și solicitările e-mail referitoare la problemele de natură tehnică, provenite din dep. Vânzări
  • Monitorizezi proactiv echipamentele și software-urile
  • Înregistrezi erorile de natură tehnică în platforma de ticketing, deschizând incidente
  • Testezi împreună cu utilizatorul final remedierea erorii raportate
  • Urmărești respectarea termenelor contractuale de remediere pentru incidentele deschise în lucru la furnizorii externi sau echipele interne
  • Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular