Advisor, Sales Support
Vodafone UPLIFT
Bucuresti, RO
3 zile în urmă

Contract Type : Fixed Term Contract

Fixed Term Contract

Our purpose at Vodafone is to connect for a better future. As a Global Communications Technology company, we put the customer at the heart of everything we do.

We are forever challenging, pushing boundaries and discovering innovative ways to connect our customers with their digital societies.

We connect people, businesses, and communities across the globe to create the future. We earn customer loyalty, experiment, learn fast and get it done, together.

Join our journey as we connect for a better future. Ready?

Description

Scopul postului : Asigura suport tehnic, procedural si informational in procesul de vanzare pentru canalele de Retail (Dealeri Retail, Dealeri Prepaid, Parteneri GBM, Vodafone Stores, Vodafone Franchises, Telesales, Mobile Channels).

Responsabilitati principale :

Informatii :

  • Ofera agentilor de vanzari informatii intr-o maniera profesionista, eficienta si politicoasa despre promotii, produse, servicii, preturi, conditiile contractuale, procese, proceduri si aplicatii utilizate de catre acestia;
  • Se informeaza si aplica in activitatea sa zilnica modificarile ce apar in procedurile si aplicatiile folosite de echipa sau de catre agentii de vanzari din canalele Retail;
  • In urma feedback-ului colectat de la agentii de vanzari, isi informeaza proactiv superiorii in scopul imbunatatirii calitatii serviciilor furnizate de catre echipa Sales Support.
  • Procesare :

  • Ofera suport in cadrul apelurilor venite pe coada de support vanzari (*200) si solicitarilor primite prin e-mail pe adresele de suport (Sales Support Mailbox, suport.
  • parteneriGBM Mailbox) sau prin alte sisteme de suport alternativ puse la dispozitia agentilor de vanzare, in functie de temele de lucru, procedurile si procesele in vigoare;
  • Comunica in scris numai informatii actuale, corecte, complete si relevante;
  • Identifica cererile agentilor si codeaza interactiunile corect, conform procedurilor in vigoare;
  • Informeaza in timp util canalele de vazare (Dealeri Retail, Dealeri Prepaid, Parteneri GBM, Vodafone Stores, Vodafone Franchise, Telesales, Mobile Channels) cu privire la evenimente comerciale, modificari aduse procedurilor sau proceselor, aspecte care tin de functionarea unor aplicatii / sisteme.
  • Atitudine :

  • Promovează imaginea companiei, are grija sa nu lezeze in niciun fel interesele acesteia si evita sa fie parte a unui conflict de interese.
  • Respecta ROI (regulamentul semnat de ordine interioara al companiei);
  • Se implica in activitatea echipei si lucreaza impreuna cu colegii sai pentru atingerea obiectivelor si solutionarea sarcinilor transmise de catre managerului / team leader-ului coordonator;
  • Actioneaza ca un exemplu de performanta profesionala si atitudine pozitiva fata de colegii săi.
  • Certificari tehnice / profesionale necesare :

  • Diploma de Bacalaureat;
  • Experienta in domeniul relatiilor cu clientii / vanzare / echipe de suport.
  • Our Vodafone is committed to attracting, developing and retaining the very best people by offering a motivating and inclusive workplace in which talent is truly recognised and rewarded.

    We are committed to promoting Inclusion for All with the belief that diversity plays an important role in the success of our business.

    We actively encourage everyone to consider becoming a part of our journey.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular