Brand Manager
Meda Prod 98 SA
Bucuresti
4 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

Suntem in cautarea unui Brand Manager cu experienta, capabil sa descopere dorintele consumatorilor si sa furnizeze campanii de marketing inovatoare.

Te vei alatura unui mediu de lucru dinamic si vei genera strategii destinate cresterii cotei de piata a companiei si reputatiei brandului, imbunatatirii satisfactiei clientilor si cresterii vanzarilor.

Cerinte :

  • Studii superioare finalizate, preferabil in domeniul Marketing, Comunicare sau Economic;
  • Cel putin 3 ani experienta pe o pozitie similara;
  • Cunostinte excelente de lucru cu pachetul MS Office, in special Excel si PowerPoint;
  • Cunoasterea limbii engleze - nivel avansat;
  • Excelente abilitati de comunicare si relationare interpersonala;
  • Creativitate, cu disponibilitate la identificarea de solutii si abordari noi;
  • Orientare spre rezultate, excelente abilitati de lider;
  • Abilitate de a lucra cu cifre si formule de calcul, spirit de observatie bine dezvoltat;
  • Adaptabilitate la situatii si persoane noi, principial, sincer si perseverant, cu deschidere pentru receptionarea criticilor constructive si a raspunsurilor din partea partenerilor si clientilor nostri;
  • Abilitati de elaborare si furnizare a prezentarilor, potrivit naturii audientei;
  • Gandire comerciala, initiativa, putere de analiza si sintetizare a informatiilor, eficienta, independenta si responsabilitate.
  • Responsabilitati :

  • Realizarea planurilor de marketing si pregatirea campaniilor integrate, organizarea si coordonarea evenimentelor, analizarea feedback-ului consumatorilor;
  • Dezvoltarea relatiilor comerciale cu furnizorii, gestionarea brandului pe piata interna, urmarirea pozitionarii cat mai inalta a acestuia;
  • Implementarea strategiei de brand / produs in acord cu planul si obiectivele stabilite, precum si in relatia cu mediul concurential;
  • Stabilirea parametrilor de cost si de pret, criterii de performanta, aplicatii de piata si estimari de vanzari, masurarea si raportarea performantei tuturor campaniilor de marketing;
  • Promovarea brandului prin actiuni si activitati specifice (promotii, oferte speciale, prezentari de produse si altele), propunerea de masuri pentru imbunatatirea vanzarilor;
  • Monitorizarea si analizarea indicatorilor de succes ai campaniilor de marketing;
  • Pastrarea si dezvoltarea relatiilor de afaceri corecte si durabile, implicare in crearea si mentinerea unei imagini favorabile pentru companie pe piata de profil;
  • Dezvoltă și menține relații constructive cu agențiile de publicitate sau cu alți furnizori pentru a atinge standardele companiei;
  • Actualizarea cunostintelor permanent, in raport cu noile practici si tendinte din domeniu.
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular