Operator Call-center
GoPrint Media
Bucuresti, Romania
1 zi în urmă

Responsabilități

  • efectuarea apelurilor către potențiali clienți; în urma convorbirilor operatorul call center trebuie să comunice agentului de vânzări cu care colaborează potențialii clienți ce sunt interesați de produsele și serviciile companiei;
  • Documentarea interacțiunilor în sistemele specifice;
  • Îndeplinirea obiectivelor specifice per proiect / serviciu;
  • Beneficii

  • Pachet salarial atractiv;
  • Echipă tânără și dinamică;
  • Candidații fără experiență, dar cu potențial vor fi ajutați să-și dezvolte abilitățile;
  • Oportunitate de a lucra pentru clienți renumiți pe piață;
  • Șansa de a construi o carieră în domeniul tipografic într-un mediu tânăr și dinamic;
  • Oportunități de promovare;
  • Training-uri specializate și suport continuu pentru creșterea profesională cu o echipă entuziastă de tineri profesioniști.
  • Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular