Agent Call Center Bucuresti
HyperClinica Medlife
BUCURESTI ,Romania
15 zile în urmă
source : wowjob

DESCRIERE JOB

Echipa de Call Center a MedLife este in cautarea unor noi colegi. Daca ai o personalitate dinamica, abilitati de comunicare, dezvoltate, orientare catre client si iti place sa te implici in rezolvarea situatiilor pe care le intampini atunci iti propunem sa ne cunoastem.

Nu vrem sa iti intrerupi activitatile pe care le intreprinzi in prezent asa ca iti propunem o colaborare part-time intr-

un program in ture, flexibil.

In cateva cuvinte, responsabilitatile echipei noastre sunt :

  • Preluarea apelurile telefonice
  • Efectuarea programarilor conform solicitarilor facute de clienti
  • Furnizarea de informatii in legatura cu serviciile medicale oferite de companie si procedurile interventiilor medicale
  • Completarea bazei de date.
  • CERINTE

    Ne asteptam sa gasim la viitorii nostri colegi :

  • Personalitate dinamica
  • Abilitati de comunicare si orientare catre client (experienta in relatia cu clientii reprezinta un avantaj)
  • Capacitate de concentrare
  • Cunostinte medii de limba engleza pentru a sustine o conversatie obisnuita
  • Capacitate de lucru in echipa
  • Atentie distributiva
  • Experienta intr-o pozitie similara constituie avantaj, dar nu este eliminatorie.
  • OFERTA

    Printre beneficiile colegilor nostri enumeram :

  • Stabilite intr-o companie care este lider de piata;
  • Pachet de servicii medicale pentru ei si familie
  • Program flexibil
  • Posibilitatea de dezvoltare personala si profesionala.
  • Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular