Specialist achizitii - perioada determinata
CEZ ROMANIA
Craiova
3 zile în urmă
source : EJOBS GROUP

Candidatul ideal

  • Studii superioare;
  • Foarte bune cunoștințe de utilizare PC : MS Office, SAP, internet;
  • Cunoașterea limbii engleze scris / vorbit;
  • Cunoașterea legislației privind achizițiile sectoriale;
  • Abilități de concepere și de elaborare proiecte de răspuns, statistici comparative;
  • Abilități de analiză și sinteză în domeniul achizițiilor

  • Permis de conducere categoria B;
  • Bune calități de planificare și organizare;
  • Abilități de comunicare și lucru în echipă și în situații limită;
  • Spirit de inițiativă, creativitate și flexibilitate, adaptare rapidă la medii noi, atitudine proactivă;
  • Capacitatea de a gestiona mai multe sarcini, cooperare, rigurozitate și atenție la detalii.

    Descrierea jobului

  • Selecția prestatorilor / licitații pentru categoriile care i-au fost alocate;
  • Conduce achiziții mai mici;
  • Oferă ajutor pentru Commodity Manager și Junior Commodity Manager în vederea selecției ofertei / prestatorului;
  • Pregătește dosarul achiziției, administrează și evaluează ofertele;
  • Participă la negociere administrează negocierea;
  • Pregătește documentația pentru atribuirea contractelor;
  • Pe baza draftului primit de la Expert contractări elaborează contractul pentru elaborarea de servicii și îl transmite la beneficiar urmând să îl supună aprobării și semnării de către persoanele desemnate;
  • Comunică prestatorilor condițiile de prestare a serviciilor, urmărește prestațiile, monitorizează recepția;
  • Urmărește la cerere confirmarea comenzii de aprovizionare;
  • Administrează comunicarea cu prestatorii;
  • Escaladează pe linie ierarhică problemele de relația cu prestatorii către Commodity Manager sau Junior Commodity Manager;
  • Primește documentația rezultată în urma procedurilor de achiziții servicii;
  • Asigură transmiterea contractelor către beneficiar;
  • Emite comenzile de aprovizionare și creează contractele în SAP;
  • Este responsabil pentru comenzile de aprovizionare;
  • Monitorizare contracte prestări servicii;
  • Transmite lunar către Commodity Manager raportul privind contractele aflate în derulare;
  • Atribuții specifice în domeniul securității și sănătății în muncă;
  • Atribuții specifice în domeniul situațiilor de urgență;
  • Atribuții specifice în domeniul protecției mediului;
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular