Contabil Salarizare
POLARIS
Constanta ,Romania
15 zile în urmă
source : wowjob

Responsabilitati :

  • Intocmeste lunar statele de plata, actualizand in aplicatia software orice modificare cu privire la : salariati, date personale, salarii, etc;
  • Colecteaza, verifica si centralizeaza toate informatiile si documentele justificative privind statul de plata : pontaje, concedii medicale, de odihna, modificari de salarii, prime, bonusuri, retineri, etc;
  • Calcul si evidenta salarii (calcularea concediilor medicale si a concediilor de odihna, a orelor suplimentare, bonuri de masa etc), taxe, impozite si alte fonduri speciale aferente veniturilor salariale;
  • Evidenta si operarea tuturor retinerilor din salariu;
  • Calculul sporurilor si adaosurilor la salariul de baza : ore suplimentare, premii, ajutoare, etc.;
  • Efectueaza plata salariilor si distribuie fluturasii de salariu;
  • Intocmirea si verificarea Declaratiei Unice 112 - "Declaratia privind obligatile de plata a contributiilor sociale, impozitul pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate" si mentine legatura cu institutiile abilitate;
  • Gestionarea activitatii de salarizare;
  • Intocmirea si completarea adeverintelor solicitate de salariatii societatii;
  • Intocmeste si distribuie fisele fiscale ale angajatilor;
  • Participa in activitatea intregului departament;
  • Administreaza baza de date a angajatilor;
  • Realizeaza raportarile interne si externe specifice departamentului de Resurse Umane;
  • Intocmirea diverselor raportari si analize comparative ale costurilor salariale;
  • Urmarirea legislatiei in domeniu;
  • Intocmeste alte documente solicitate intern sau extern de legislatia / Inspectia Muncii.
  • Candidatul ideal :

  • Studii superioare - economice;
  • Experienta profesionala in domeniul salarizarii si legislatiei muncii minim 5 ani;
  • Cunostinte solide de operare PC (MS Office, e-mail, internet);
  • Utilizarea softului Multi-Sal (Multisoft) - constitue avantaj;
  • Cunostinte foarte bune de legislatia muncii / aptitudinea de a interpreta un text din punct de vedere juridic / cunostinte de aplicare a legislatiei asigurarilor sociale;
  • Persoana organizata, riguroasa, calma, autonoma, spirit de initiativa si de echipa, echilibru emotional si cu simtul confidentialitatii (intern si extern);
  • Bune abilitati de analiza a informatiilor, de sistematizare si atentie la detaliu;
  • Persoana flexibila, responsabila, dedicata, cu atentie la detalii;
  • Foarte bune abilitati de planificare, de comunicare si relationare cu salariatii, capacitate de adaptare, consecventa si de lucru sub stres;
  • Aplică
    Adaugați la favorite
    Eliminați de la favorite
    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuați", sunteți de acord că nevoo colectează și procesează datele personale pe care le-ați furnizat în acest formular pentru a crea un cont nevoo și pentru a vă abona la alertele noastre prin e-mail, în conformitate cu Politica de confidențialitate . Puteți să vă retrageți consimțământul în orice moment, urmând și pașii .
    Continuă
    Formular