Coordonator modificări de client
DRÄXLMAIER Group
Satu Mare, RO
3 zile în urmă

De peste 60 de ani DRÄXLMAIER Group dezvoltă sisteme inovative pentru industria auto împreună cu cei peste 75.000 de angajați din întreaga lume. Aflată în top 100 furnizori ai industriei, compania asigură producătorilor auto de categoria premium componente electrice și electronice, sisteme de baterii, distributori inteligenți de energie, cablaje de înaltă tensiune și multi-voltage precum și sisteme complexe de interior. DRÄXLMAIER contribuie prin produsele și soluțiile de ultimă generație la mobilitatea viitorului cu zero emisii. Echipa de specialiști de talie internațională susține performanța tehnologică a Grupului prin inițiativă și dorința de a crea mereu ceva nou.

Coordonator modificări de client

ID Rechiziṭie: 98666
Locaṭie:

Satu Mare, RO, 440268

Tipul muncii: Full time
Tipul contractului: Nedeterminată

Căutăm un Coordonator modificări de client, pentru departamentul TPM din cadrul DRÄXLMAIER Satu Mare.

Profită de oportunitatea de a te alătura unei echipe energice și entuziaste!

Responsabilități:

  • Acordă asistență pentru un produs aflat în faza de dezvoltare și după caz în faza de serie, având rol de persoană de contact principală pe plan intern și extern;
  • Asigură si coordonează realizarea conformă și în timp util a cerințelor de modificare ale clientului;
  • Clarifică împreună cu departamentul de logistica si producție cerințele tehnice și verifică fezabilitatea tehnică în colaborare cu departamentul de Dezvoltare;
  • Clarificarea soluțiilor tehnice în raport cu domeniile de specialitate interne;
  • Garantează și răspunde pentru întocmirea corectă a termenelor de implementare a modificărilor și corelează termenele cu planul de bază al clientului;
  • Participă la FMEA în colaborare cu departamentul de "Calitate", cu specialiști in materiale si constructori pentru asigurarea calității produsului având in vedere standardele DRX.

Cerințe:

  • Studii superioare finalizate;
  • Experiența într-un rol similar – minim 2 ani;
  • Cunoștințe IT (HFD, KDB, SPICER, ENCORE, HOST);
  • Cunoștințe bune de limba engleză și/sau germană;
  • Gândire analitică, orientare spre proces si rezolvare de probleme;
  • Abilități de comunicare și lucru în echipă.

Beneficii:

  • Pachet de beneficii competitiv pe piața muncii;
  • Mediu de lucru plăcut și stabil cu oportunități de promovare;
  • Training de inițiere;
  • Cursuri interne personalizate după nevoi.

Dacă ești o persoană responsabilă care dorește sa facă parte dintr-o echipa dinamică care își desfășoară activitatea într-un mediu multinațional, trimite-ne aplicaţia ta.
Toate persoanele care corespund profilului, vor fi contacte in maxim 3 săptămâni.

Raportați această lucrare
checkmark

Thank you for reporting this job!

Your feedback will help us improve the quality of our services.

Aplică
Email-ul meu
Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
Continuă
Formular