Branch Manager Arad
Gebrüder Weiss
Arad
6 zile în urmă

Branch Manager Arad

Motivația dumneavoastră : indicatorii-cheie de performanță ai clienților noștri!

Atribuțiile dumneavoastră

  • Stabileste, impreuna cu superiorul ierarhic si cu Managerii de Servicii, obiectivele si planurile de dezvoltare ale filialei
  • Comunica personalului din subordine obiectivele setate si monitorizeaza periodic gradul de realizare al acestora
  • Identifica si atrage resurse necesare implementarii noilor idei de dezvoltare
  • Reprezinta compania in relatia cu autoritatile locale, clientii si partenerii din zona de responsabilitate a filialei
  • Face toate demersurile necesare obtinerii avizelor si autorizatiilor de functionare necesare pentru punctele de lucru din aria sa de responsabilitate
  • Raspunde de nivelul de profitabilitate al filialei, de calitatea si eficienta serviciilor oferite
  • Stabileste si participa la sedintele operative cu sefii de departamente
  • Aduce la cunostinta conducerii abaterile disciplinare existente si colaboreaza cu departamentul Resurse Umane in vederea intocmirii documentatiei in vederea solutionarii acestora
  • Colaboreaza cu departamentul de Vanzari si isi informeaza superiorul direct cu privire la problemele aparute in derularea contractelor cu clientii si partenerii
  • Oferta noastră

  • Vă bucurați de libertate de decizie și de acțiune într-un mediu de lucru plăcut, care vă permite să vă puneți în aplicare abilitățile de conducere
  • Contribuiți la conturarea viitorului companiei noastre și lucrați în mod creativ la dezvoltarea inovațiilor
  • Loc de parcare în incinta firmei, linie directă de autobuz și posibilitatea de a servi masa în cantina companiei
  • Autovehicul de serviciu pentru uz privat; telefon mobil și laptop
  • Perfecționare continuă la cel mai înalt nivel
  • Noi metode de învățare inovatoare, stimulative
  • Oferte de servicii medicale, bonuri de masa si salariu competitiv
  • Profilul dumneavoastră

  • Experienta de minim 3 ani in coordonarea, monitorizarea si dezvoltarea echipei de logistica / transit
  • Capacitate de decizie, orientare catre rezultat
  • Cunostinte financiar / economice minime (analiza cash-flow, bugetare)
  • Cunostinte de contabilitate primara
  • Cunostinte legislative specifice activitatii de transport rutier de marfa (ADR, AETR)
  • Cunostinte tehnice in domeniul mijloacelor de transport de marfuri
  • Cunostinte Microsoft Office, SAP, TMS
  • Cunostinte de geografia Romaniei
  • Atitudine proactive
  • Studii superioare finalizate
  • Limba engleza nivel fluent
  • Permis de conducere categoria B
  • Apreciem diversitatea și promovăm colaborarea între persoane de sex diferit, vârste diferite, etnii / religii diferite, precum și persoane cu nevoi speciale.
  • Raportați această lucrare
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Aplică
    Email-ul meu
    Făcând clic pe "Continuă", acord nevoo consimțământ de a procesa datele mele și de a-mi trimite alerte prin e-mail, așa cum este detaliat în policyApplicația de confidențialitate a lui neuvoo. Pot să-mi retrag consimțământul sau să mă dezabonez în orice moment.
    Continuă
    Formular